محمدرضا ساکت

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: امیدوارم دوشنبه یک روز خوب برای فوتبال ایران باشد و با حضور هواداران سپاهان و نساجی در ورزشگاه آزادی، شاهد اتفاقات زیبایی در این زمینه باشیم.

به گزارش ایراسین، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در گفت‌وگویی رادیویی با شبکه ورزش اظهار داشت: از مسؤولان ورزشگاه آزادی و شرکت توسعه و تجهیز که برای برگزاری مسابقه تلاش کردند، تشکر می‌کنم؛ تلاش فدراسیون فوتبال برگزاری بازی یک روز بعد بود که AFC موافقت نکرد.

وی ادامه داد: پیش‌بینی شده که تیم سپاهان ساعت ۸ راهی محل مسابقه شود، نظافت و آماده‌سازی رختکن دو تیم نیز پیش‌بینی شده تا مسابقه رأس ساعت ۲۱:۳۰ برگزار شود.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در مورد حضور هواداران گفت: فراخوان به همه هواداران داده‌ایم، از اصفهان نیز هواداران خونگرم سپاهان عازم ورزشگاه آزادی خواهند شد، بین کانون هواداران سپاهان و نساجی هماهنگ شده تا هواداران، هر دو تیم را مورد تشویق قرار دهند.

وی تصریح کرد: ژوزه مورایس سرمربی سپاهان نیز از هواداران استقلال و پرسپولیس دعوت کرد برای حمایت در ورزشگاه حضور داشته باشند؛ امیدوارم یک روز خوب برای فوتبال ایران، مازندران، اصفهان و هواداران ایجاد شود.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در مورد مصدومان سپاهان خاطرنشان کرد: رضا شکاری و کاوه رضایی مصدوم هستند، امید نورافکن روزهای بازگشت خود را طی می‌کند و در یک ماه آینده تمرینات را جدی دنبال کند و اکنون نرم‌دوی را آغاز کرده است.

وی در پایان از ابراز امیدواری مجری برنامه در خصوص این‌که صعود سپاهان قبل از دیدار آخر این تیم با الاتحاد قطعی شده باشد، استقبال کرد و گفت: آرزوی این اتفاق خوب را برای سپاهان داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =