• ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
  • کد خبر: 45260
  • readingTime: ۱ دقیقه
همایش ورزش صبحگاهی خانواده بزرگ فولاد مبارکه

همایش بزرگ ورزش صبحگاهی خانواده بزرگ فولاد مبارکه با حضور جمعی از معاونان، مدیران، کارکنان و خانواده‌های محترم ایشان با شعار ورزش، سلامت، بهره‌وری در مجموعه فرهنگی ورزشی باغ ابریشم برگزار شد.

به گزارش ایراسین، همایش بزرگ ورزش صبحگاهی خانواده بزرگ فولاد مبارکه با حضور جمعی از معاونان، مدیران، کارکنان و خانواده‌های محترم ایشان روز جمعه ۱۲ آبان ماه ۱۴۰۲ با شعار ورزش، سلامت، بهره‌وری در مجموعه فرهنگی ورزشی باغ ابریشم برگزار شد. در این همایش بیش از ۶۸۰۰ نفر از کارکنان و خانواده‌های ایشان حضور داشتند.

علیرضا کاظمی معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه اظهار داشت: از نگاه مدیریت ارشد فولاد مبارکه ارتقای سطح سلامتی، شادابی و نشاط کارکنان و خانواده‌ها از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان است و به همین سبب بیش‌از پیش تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی‌های بهتر و منسجم‌تر، شرایط حضور مؤثرتر کارکنان و خانواده‌ها را در میادین و اماکن ورزشی فراهم کنیم.

فولاد مبارکه در مجموع سبد بسیط ورزشی خود، چند رویکرد اساسی و محوری را دنبال می‌کند. یکی از این رویکردها رویکرد سلامت‌محوری است که یکی از بخش‌های مهم آن در قالب همایش‌های ورزشی تحقق می‌یابد. این همایش‌ها تحرک و نشاط را توأمان در خود دارد و به‌صورت ورزش‌های صبحگاهی، پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری برپا می‌شود.

امروز فولاد مبارکه در زمینه تولید و تکنولوژی و حضور کارکنان و خانواده‌ها در سالن‌ها و اماکن ورزشی سرآمد است و برای حفظ این سرآمدی باید با همت و عزم جدی‌تر، این الگو بودن را حفظ کنیم و همچنان پیشگام باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =