• ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
  • کد خبر: 45250
  • readingTime: ۱ دقیقه
والیبال سپاهان

دختران بلندقامت سپاهان در دومین دیدار لیگ‌برتر دومین پیروزی خود را ثبت کردند.

به گزارش ایراسین، تیم والیبال بانوان سپاهان در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور در اصفهان میزبان مهرسان تهران بود که دختران سپاهان در دیداری نفس‌گیر و از دست دادن ۲ ست به بازی برگشتند و ۳ بر ۲ پیروز شد.

والیبالیست‌های سپاهان بازی را با ترکیب سمانه سیاوشی، مونا دریس، رویا شیری، فاطمه صفری، مهدیه رحیمی و فرزانه مرادیان شروع کرد.

دختران سپاهان در این دیدار از ابتدا تمرکز لازم را نداشتند و با برخی ناهماهنگی‌ها اجازه دادند حریف ست را بهتر شروع کرده و در ادامه با اینکه فاصله را کم کردند، اما ۲۳ بر ۲۵ این دست را واگذار کردند.

دست دوم را نیز مهمان تهرانی بهتر آغاز کرد و روحیه و انگیزه بالاتر برای خودنمایی برابر طلایی‌ها ست را به نام خود کردند.

ست سوم برای سپاهان متفاوت آغاز شد و اختلافی ۴ امتیازه را ایجاد کردند و با سرویس‌های هدفمند صفری کار را ۹ بر ۵ پیش انداختند. برتری قاطع دختران اصفهان ادامه داشت و توانستند با دیوار دفاعی محکم خود و توپ‌گیری خوب درون زمین کار را ۲۵ بر ۲۰ ست سوم را به نام سپاهان ثبت کرد.

سپاهانی‌ها دست چهارم را نیز با برتری آغاز کردند، اما در امتیاز ۵ کار به تساوی کشید. دو تیم پا به پای هم تا امتیاز ۱۶ پیش رفتند، که سپاهانی‌ها کار را یک سره کردند و ۲۵ بر ۲۰ نتیجه را به ست پنجم کشاندند.

ست پنجم با ۳ امتیاز متوالی برای سپاهان آغاز شد و روحیه خوب فاصله دو امتیازی را حفظ کردند و ۱۵ بر ۱۲ پیروز این ست و دیدار شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =