فوتبال بانوان

مربیانی اولین قهرمانی تیم فولادمبارکه سپاهان در بازدید سرزده در اردوی تیم فوتبال بانوان سپاهان روز سپاهان را تبریک گفتند.

به گزارش ایراسین، آقایان فرهاد کاظمی (سرمربی) و اسماعیل اردلان (مربی دروازه‌بان) در «فصل ۱۳۸۲- ۱۳۸۱» که فوتبال ایران را از قالب دو قطبی خارج کرده و کاپ اولین قهرمانی سپاهان به نصف جهان آوردند، در حرکتی غیر منتظره برای تبریک روز سپاهان در اردوی تیم فوتبال بانوان سپاهان حاضر شدند.

گفتن خاطرات سالها حضور در سپاهان از آرمناک گرفته تا پاپی کوچک برای آنها خاطره بازی بود و آوردن لبخند دوران پرافتخار شیرین گذشته و برای نسل جدید که شاید آن سالها هنوز به دنیا نیامده بودند در کنار خنده افتخار به باشگاهی پرافتخار و ریشه دار که پیراهن آن را به تن کرده اند.

هدایت تیم فوتبال بانوان سپاهان را در این فصل نیلوفر اردلان - دختر اسماعیل اردلان، کاپیتان سالهای دور تیم ملی فوتسال و فوتبال، سرمربی سابق تیم ملی نوجوانان و زیر ۱۴ سال کشورمان بر عهده دارد. اردلان پیش از آمدن به سپاهان در فوتسال با هدایت تیم پیکان دبل قهرمانی کرده است.

از نکات جذاب این دیدار احساساتی شدن هر دو مهمان با دیدن تیم بانوان سپاهان با هدایت نیلوفر اردلان بودند، همان گونه نیلوفر اردلان زمان بازدید از موزه سپاهان با دیدن چهره پدر (اسی جون) و به قول خودش عمو فرهاد به شدت اساساتی شد.

در پایان این دیدار دوستانه و پراحساس توسط محمد اسماعیل قاسمی نماینده باشگاه سپاهان و میترا چین سری مدیر دپارتمان فوتبال بانوان سپاهان از آقایان فرهاد کاظمی و اسماعیل اردلان تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =