دیدار محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان با سفیر ایران در ازبکستان

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و مدیران این باشگاه با حضور در سفارت ایران در ازبکستان، با سفیر ایران در ازبکستان دیدار کرد.

به گزارش ایراسین، محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در این دیدار با اشاره به حضور در سفارت ایران در ازبکستان اظهار داشت: بنده چندین سال تجربه حضور در ازبکستان طی سال‌های گذشته را داشتم و خوشحالم در این سفر هم زمینه حضور در سفارت ایران و تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته برای برگزاری دیدارهای سپاهان در ازبکستان فراهم شده است.

وی ادامه داد: مسئولان و اعضای باشگاه سپاهان پیش از دیدارهای آسیایی خود در هر کشور، از ابتدا هماهنگی‌ها با سفارت‌خانه‌ها را برقرار می‌کنند و پیش از تیم بزرگسالان سپاهان، گروه‌هایی برای پیگیری و برنامه‌ریزی به کشورها سفر می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بیان کرد: در دیدار سپاهان و آلمالیق، برای تماشاگران ایرانی حاضر در ازبکستان اتوبوس‌هایی هماهنگ شد تا از طریق آن در مسابقه روز گذشته حضور پیدا کنند.

دیپلماسی ورزشی در دستور کار سپاهان/ ملاقات محمدرضا ساکت با سفیر ایران در ازبکستان

دیپلماسی ورزشی در دستور کار سپاهان/ ملاقات محمدرضا ساکت با سفیر ایران در ازبکستان

وی با اشاره به آخرین وضعیت باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در ۲۷ رشته ورزشی و ۸۶ تیم ورزشی ۲ هزار و ۱۲۱ ورزشکار خانم و آقا را تحت مدیریت دارد و در شهرستان‌های مختلف، نمایندگی‌هایی را دارد.

ساکت ادامه داد: باشگاه سپاهان در رشته‌های بسیاری مانند فوتبال و هندبال، چندین سال تجربه آسیایی دارد و تنها باشگاه ایرانی است که در سال ۲۰۰۷ به مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های جهان صعود کرده است.

وی بیان کرد: سپاهان مفتخر است که زیر نام شهدای بزرگی که سابقاً بازیکن سپاهان بوده‌اند،فعالیت می‌کند.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بیان کرد: این باشگاه دارای گواهینامه‌ها و ایزوهای مختلفی است و تنها باشگاهی است که در حوزه استانداردهای مدیریت ورود کرده است.

وی افزود: تیم فوتبال سپاهان با ۵ قهرمانی لیگ برتر و ۴ قهرمانی جام حذفی، پرافتخارترین باشگاه ورزشی ایران در خارج از پایتخت به شمار می‌رود.

دیپلماسی ورزشی در دستور کار سپاهان/ ملاقات محمدرضا ساکت با سفیر ایران در ازبکستان

ساکت خاطرنشان کرد: این باشگاه در حوزه زیرساختی نیز اقدامات قابل توجهی صورت داده و کمپ اختصاصی تمرینی، ورزشگاه ۷۵ هزار نفری نقش‌جهان و سالن ۶ هزار نفری ۲۵ آبان نیز از جمله مهمترین زیرساخت‌های آن به شمار می‌رود.

وی افزود: از مهمترین رویکردهای سپاهان، توجه به تیم‌های پایه، استعدادیابی و پرورش استعدادها بوده و سال گذشته ۱۲۳ ورزشکار خانم و آقا از سپاهان به تیم‌های ملی صعود کرده است.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اضافه کرد: سپاهان در حال حاضر با ۱۷ باشگاه خارجی قرارداد خواهرخواندگی منعقد کرده است و آمادگی دارد در عرصه‌های آموزشی، تمرینی، سمینارهای ورزشی، اردوهای آماده‌سازی و سایر عرصه‌ها، قرارداد خواهرخواندگی منعقد کند.
محمدعلی اسکندری، سفیر ایران در ازبکستان نیز در ابن جلسه ضمن تقدیر از حضور مدیرعامل و مدیران باشگاه سپاهان در این دیدار گفت: از حضور در این دیدار و ارتباط صورت گرفته با کشور ازبکستان، بسیار خوشحال هستم و امیدوار هستیم سپاهان در این مسابقه به پیروزی برسد و با دست پر به ایران بازگردد.

وی ادامه داد: سفارت ایران در ازبکستان آمادگی دارد که در خصوص ارتقای تعاملات بین باشگاه‌ها اقدامات لازم را صورت دهد.

سفیر ایران در ازبکستان خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم که با نگاه دقیق سپاهان در حوزه بین‌الملل و زیرساخت‌های خوب باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، زمینه تعاملات بیشتر بین کشورهای ایران و ازبکستان در عرصه ورزش صورت گیرد.

وی اضافه کرد: سفارت ایران در ازبکستان نیز با توجه به سیاست‌های وزارت امور خارجه در عرصه بین‌الملل تلاش خود را در راستای ایجاد تعاملات بین باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و باشگاه‌های ازبکستانی صورت می‌دهد.

دیپلماسی ورزشی در دستور کار سپاهان/ ملاقات محمدرضا ساکت با سفیر ایران در ازبکستان

دیپلماسی ورزشی در دستور کار سپاهان/ ملاقات محمدرضا ساکت با سفیر ایران در ازبکستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =