• ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۳
  • کد خبر: 44728
  • readingTime: ۱ دقیقه
سمپوزیوم فولاد 402

آئین افتتاحیه «سمپوزیوم فولاد ۴۰۲» تا دقایقی دیگر و با هدف بررسی «مراحل عبور از تکنولوژی‌های موجود به فناوری‌های فولاد سبز در کشور» در مرکز همایش‌های بین المللی جزیره کیش برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، «سمپوزیوم فولاد ۴۰۲» با هدف بررسی «مراحل عبور از تکنولوژی‌های موجود به فناوری‌های فولاد سبز در کشور» امروز سه‌شنبه ۲ آبان‌ماه در مرکز همایش‌های بین المللی جزیره کیش برگزار می‌شود.

در این مراسم قرار است رضا امینی نجف آبادی دبیر علمی «سمپوزیوم فولاد ۴۰۲» گزارشی را در خصوص روند برگزاری این سمپوزیوم ارائه دهد.

سخنرانی عباس نجفی‌زاده رئیس هیئت مدیره انجمن آهن و فولاد ایران دیگر برنامه این مراسم افتتاحیه است.

همچنین امروز پنل تخصصی «مراحل عبور از تکنولوژی‌های موجود به فناوری‌های فولاد سبز در کشور» بخش پایانی این مراسم افتتاحیه را شامل می‌شود.

فردا نیز در این سمپوزیم پنل‌های تخصصی با عناوین «تولید آهن وفولاد»، «جوشکاری/ عملیات حرارتی»، «ریخته گری و انجماد/نسوز ودیرگذار»، «تولید آهن وفولاد/متالوژی مکانیکی»، «مدل سازی و شبیه سازی/آنالیز شکست» و «مهندسی سطح خوردگی؟محیط زیست و انرژی» در سالن‌های «ابن سینا»، «خوارزمی» و «رازی» مرکز همایش‌های بین المللی جزیره کیش برگزار شود.

گروه فولاد مبارکه از مهم‌ترین هلدینگ‌هایی است که در این نمایشگاه حضوری فعال دارد. شرکت فولاد هرمزگان، هلدینگ توکا فولاد، هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان، شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه، شرکت ایریسا، شرکت ورق خودرو چهار محال و بختیاری، هلدینگ فولاد متیل، شرکت فولاد سنگ مبارکه، شرکت فولاد سنگان، شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری، شرکت فلز تدارک مبارکه، شرکت فنی مهندسی مبارکه، شرکت صناپ و شرکت امین طب سیانو از شرکت‌های زیر مجموعه گروه فولاد مبارکه در این رویداد حضور دارند.

آئین افتتاحیه "سمپوزیوم فولاد ۴۰۲" برگزار می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =