شادی گل رامین رضاییان؛ آلمالیق - سپاهان

در دیداری از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا، تیم سپاهان ایران مقابل آلمالیق ازبکستان با نتیجه ۳ بر یک پیروز شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا برای سپاهان ایران در ازبکستان و ورزشگاه OKMK سپری شد، جایی که طلایی‌پوشان اصفهان مقابل آلمالیق ۳ بر یک پیروز شد.

نیمه نخست سپاهان تیم برتر میدان بود و موقعیت‌های خوبی برای گلزنی هم داشت، اما یک غافلگیری باعث شد تا این تیم اصفهانی با برد به رختکن نرود. در دقیقه ۲۳ میلاد زکی‌پوش از روی ضربه ایستگاهی گلی زد که VAR آن را رد کرد. اما در دقیقه ۳۲ با گل رامین رضاییان از روی نقطه کرنر از حریف پیش افتاد. در دقیقه ۳۶ میر احمدوف با شوتی دقیق به گوشه دروازه، پیام نیازمند را غافلگیر کرد و بازی را به تساوی کشاند.

نیمه دوم را سپاهان طوفانی شروع کرد و با ضربه ایستگاهی استثنایی رامین رضاییان در دقیقه ۴۹ به گل دوم رسید. در دقیقه ۶۰ هم رضا اسدی مهره کلیدی این روزهای سپاهان پاس زیبای میلاد زکی‌پور را به سقف دروازه چسباند، اما به دلیل تأثیرگذاری آریا یوسفی در میانه راه، این گل آفساید اعلام شد. با این حال داور با بررسی این گل توسط VAR سالم بودن آن را تأیید کرد و گل سوم طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود ثبت شد.

در نهایت سپاهان ۳ امتیاز اول‌ش در لیگ قهرمانان آسیا را در ازبکستان کسب کرد تا در گروه C امتیازاتش را از ۲ بازی به عدد ۴ برساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =