ذوب آهن

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه ذوب آهن اصفهان سالانه به یک میلیون و ۸۵۰ هزار تن زغال‌سنگ نیاز دارد، گفت: برای حمایت از تولید داخل و  به حداکثر رساندن ظرفیت تولید، دست همکاری به سوی تمام همکاران‌ خود در صنعت زغال‌سنگ دراز می‌کنیم.

به گزارش ایراسین، مهدی کوهی مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان بیان کرد: ذوب آهن اصفهان سالانه به یک میلیون و ۸۵۰ هزار تن زغال‌سنگ نیاز دارد؛ چراکه کوره بلندها در تمام دنیا به طور عمده از زغال‌سنگ استفاده می‌کنند. در حال حاضر تولید زغال‌سنگ کشور کمتر از یک میلیون تن است و با کسری ۸۵۰ هزار تنی مواجهیم.

وی افزود: از تولیدکنندگان زغال‌سنگ کشور تقاضا داریم تولید را با طرح‌های توسعه جدید به میزانی برسانند که بتوانیم از تمام ظرفیت آن استفاده کنیم.

کوهی با اشاره به حمایت شرکت ذوب آهن اصفهان از تولیدکنندگان داخلی زغال‌سنگ، عنوان کرد: برای حمایت از تولید داخل و به حداکثر رساندن ظرفیت تولید، دست همکاری به سوی تمام همکاران‌ خود در صنعت زغال‌سنگ دراز می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان، تاکید کرد: شرکت ذوب آهن اصفهان آمادگی عقد قرارداد ۱۰، ۲۰ و ۳۰ ساله در زمینه تامین زغال‌سنگ دارد؛ بدین معنا که برای طرح توسعه‌های آینده و برای افزایش تولید، معادن زغال‌سنگ آمادگی کامل را داشته باشند.

به گفته کوهی، شرکت ذوب آهن اصفهان بازار آینده تولید زغال‌سنگ را تضمین کرده و امیدواریم بتوانیم در جهت تامین‌ زغال‌سنگ از واردات بی‌نیاز شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =