رحمانی-دابو صنعت

علی اصغر رحمانی، مدیرعامل شرکت دابو صنعت گفت: سه دهه است که با شرکت فولاد مبارکه همکاری دو سویه داریم و ورق گرم و سرد موردنیاز خود را از طریق این شرکت تامین می‌کنیم.

علی اصغر رحمانی، مدیرعامل شرکت دابو صنعت در بیست و دومین نمایشگاه تاسیاست در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایراسین اظهار داشت: شرکت دانش بنیان مخزن فولاد رافع با نام تجاری دابو صنعت، از سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را در صنعت تاسیسات و انرژی آغاز کرده و درحال حاضر بالغ بر ۵۰۰ نفر نیروی متخصص و مجرب دارد.

وی افزود: پنج سال پس از شروع تولید با فولاد مبارکه قرارداد منعقد و سهمیه دریافت کردیم. در ابتدای همکاری سهمیه ما به میزان ۵۰۰ تا یک هزار تن بود اما اکنون این عدد به ۲ هزار تن به ازای هر ماه رسیده است که به طور مستمر و مدوام از این ظرفیت بهره‌مند می‌شویم. سه دهه است که ورق سرد و گرم موردنیاز خود را از فولاد مبارکه تامین می‌کنیم.

رحمانی ادامه داد: فولاد مبارکه در راستای بی‌نیازی از اخذ وام مضاربه از بانک کمک شایانی کرد. در ۳ ماه اخیر نیز گردش فولاد مبارکه برای ما بسیار موثر بوده است. از بابت LC و اعتباربخشی فولاد مبارکه بسیار سپاسگزاریم.

مدیرعامل شرکت دابو صنعت تکمیل کرد: در مقابل مجموعه دابو صنعت نیز در زمینه فعالیت خود و ارائه تجهیزاتی همچون ایر کولر، انواع مبدل‌ها، رکوپراتورها و... به شرکت فولاد مبارکه خدمات ارائه می‌دهد؛ ما از این همکاری دوسویه بسیار راضی هستیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه افراد نخبه ایران که بیش از ۲ دهه سابقه فعالیت در زمینه تولید بویلر و... دارند را شرکت دابو جذب و در این راستا امکانات لازم را برای آنها فراهم کرده‌ایم تا بتوانند با حداقل موانع با ما همکاری کنند. اکنون برای کارخانجات قدر نفت، گاز، پتروشیمی و... تجهیزات می‌سازیم و همکاری موفقی در ساخت بویلر با یک شرکت آلمانی داشته‌ایم.

رحمانی در پایان درخواست کرد: همانطور که تاکنون مسئولین مربوطه همیشه کنار ما و همراه ما بوده‌اند، درخواست داریم اکنون نیز حمایت‌های لازم در این حوزه را نسبت به تولیدکنندگان داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =