• ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵
  • کد خبر: 4358
  • readingTime: ۱ دقیقه
اسکواش

مراسم افتتاحیه دومین دوره مسابقات بین المللی اسکواش جوانان در اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایراسین، مراسم افتتاحیه دومین دوره مسابقات بین المللی اسکواش جوانان با حضور مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش ایران و دیگر مسئولین در سیتی سنتر اصفهان برگزار شد.

مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش در این مراسم گفت: از مسئولان اصفهان تشکر می‌کنم که یاری کردند شهر اصفهان برای دومین بار متوالی میزبان اصفهان جونیور باشد، از هیات اسکواش نیز تشکر می‌کنم که در این چند روز تلاش بسیار زیادی را انجام دادند تا میزبانی به بهترین شکل انجام شود.

رئیس فدراسیون اسکواش افزود: حضور بازیکنان پر تلاش این رشته باعث شد که اسکواش ایران پیشرفت چشمگیری داشته و مقام های آسیایی را نصیب  کشورمان کند.

سلیمانی با بیان اینکه چند مسابقات جونیور بین المللی دیگر خواهیم داشت اضافه کرد: جونیورها ابتدا در خردادماه در یزد برگزار خواهد شد و سپس در تهران ایران جونیور را خواهیم داشت، اسفندماه نیز در استان خراسان جنوبی یک جونیور بین المللی دیگر خواهیم داشت.

وی ادامه داد: اسکواش یک ورزش خاص و کالری سوز است و تمام اجزای آمادگی جسمانی را دارد و امیدوارم ورزشکاران این رشته پر تلاش باشند و مقام های خوبی برای تیم ملی کسب کنند.

هدا محمدی رییس هیات اسکواش استان اصفهان نیز در این مراسم با ابراز تشکر از کسانی که برای این افتتاحیه زحمت کشیدند اظهار داشت: در این دوره از مسابقات شاهد استقبال بیشتر ورزشکاران از این رقابت ها شده ایم، در دوره گذشته این مسابقات اصفهان میزبان ۱۶۰ ورزشکار بود اما در این دوره این تعداد به ۲۷۰ نفر رسیده است.

وی ادامه داد: مسابقات در دو بخش دختران و پسران انجام خواهد شد که در بخش پسران ۱۴۵ ورزشکار و در بخش دختران ۱۲۵ بازیکن حضور دارند.

رییس هیات اسکواش استان در پایان افزود: خوشحال هستیم که در این دوره نیز توانسته ایم میزبان این رقابت ها شویم و امیدوار هستم در چهار روز برگزاری این مسابقات میزبانی را به بهترین شکل انجام دهیم و ورزشکاران خاطرات خوبی را از این شهر داشته باشند.

گفتنی است دومین دوره مسابقات بین‌المللی اسکواش اصفهان جونیور در دو مجموعه اختصاصی اسکواش سیتی سنتر و آکادمی اسکواش شهید نصر اصفهان برگزار می‌شود. این مسابقات از روز ۱۲ آذرماه به مدت ۵ روز برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =