سومین روز نمایشگاه تخصصی انرژی‌های نو و تجدیدپذیر اصفهان

سیزدهمین نمایشگاه صنعت برق و اتوماسیون اداری همراه با اولین نمایشگاه‌ انرژی‌های نو و تجدیدپذیر با حضور شرکت‌های معتبر داخلی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان در حال برگزاری است. بسیاری از غرفه‌داران و بازدیدکنندگان نسبت به این دور از نمایشگاه رضایت دارند و تعدادی از آنها انتقاداتی مطرح می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سیزدهمین نمایشگاه صنعت برق و اتوماسیون اداری همراه با اولین نمایشگاه‌ انرژی‌های نو و تجدیدپذیر با حضور شرکت‌های معتبر داخلی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان در حال برگزاری است. گفت‌وگو با غرفه‌داران نشان می‌دهد آنها از پرباربودن نمایشگاه و حضور شرکت‌های بزرگ رضایت دارند ولی به عقیده آنها تعداد بازدیدکنندگان نسبت به دوازدهمین نمایشگاه صنعت برق افت قابل ملاحظه‌ای داشته‌ است. نماینده یکی از شرکت‌های تهرانی حاضر در نمایشگاه در این‌باره به خبرنگار ایراسین گفت: نمایشگاه پربار بود و شرکت‌های خوبی حضور دارند ولی سطح بازدید پایین‌تر از حد انتظار ما بود.

غرفه‌داران دفاتر مشخصی برای ثبت مشخصات مشتریان خود در هر نمایشگاه در نظر می‌گیرند تا پس از اتمام نمایشگاه با آنها تماس بگیرند. نماینده یکی از شرکت‌های تجهیزات ایمنی در این‌باره گفت: در نمایشگاه‌های قبلی هنوز نصف نمایشگاه‌ تمام نشده بود که دفاتر ما پر می‌شد ولی در این نمایشگاه هنوز نصف دفاتر ما هم پر نشده‌ است.

چرا بازدیدکنندگان سیزدهمین نمایشگاه صنعت برق کمتر از نمایشگاه‌های قبلی بود؟ یکی دیگر از غرفه‌داران در پاسخ به این سوال گفت: احتمال می‌دهم همزمانی نمایشگاه صنعت برق با نمایشگاه ایران پلاست باعث شد تا این نمایشگاه در سایه قرار بگیرد. برخی از غرفه‌داران نیز ساعت برگزاری سیزدهمین نمایشگاه صنعت برق را نامناسب می‌دانستند.

نمایشگاه‌ انرژی‌های نو و تجدیدپذیر مهمان دیگر این نمایشگاه‌ بود. غرفه‌داران در این بخش از نمایشگاه نسبت به آن ابراز رضایت می‌کردند و براین باور بودند نمایشگاه انرژی‌های نو و تجدید پذیر در آینده‌ حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهد داشت. یکی از این غرفه‌داران گفت: سال اول حضور ما بود، سال آینده با پختگی بیشتری می‌آییم.

غرفه‌های نمایشگاه‌ صنعت برق و اتوماسیون اداری نسبت به انرژی‌های نو و تجدیدپذیر برای مردم عادی جذابیت بیشتری داشت به خصوص غرفه‌های مربوط به تولیدکنندگانی مانند تیراژه، الکتروپیک یا تجهیزات روشنایی با اقبال بازدیدکنندگان مواجه شد. افراد زیادی برای قیمت گرفتن تجهیزاتی مانند دوربین‌های مدار بسته از نمایشگاه بازدید کردند. یکی از بازدیدکنندگان در این‌باره گفت: ما می خواستیم ساختمان را به دوربین مدار بسته و آیفون تصویری مجهز کنیم به همین دلیل نمایشگاه آمدیم و از نتیجه رضایت داریم. یکی دیگر از بازدیدکنندگان عقیده داشت در این نمایشگاه موفق به خرید کابل و لامپ به قیمت مناسبی شده‌است. این بازدید کننده گفت: کابل و لامپ مورد نیاز شرکت را با قیمتی مناسب‌تر از بازار تهران در این نمایشگاه خریدیم. تعدادی از بازدیدکنندگان نیز نسبت به عدم حضور بسیاری از شرکت‌های معتبر این حوزه در نمایشگاه ابراز ناراحتی می‌کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =