• ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹
  • کد خبر: 42711
  • readingTime: ۲ دقیقه
خودرو مونتاژی

قیمت خودرو امروز ۱۹ شهریورماه ۱۴۰۲، طبق پیش‌بینی روزهای گذشته با افزایش همراه است. البته باید توجه داشت که مقدار افزایش قیمت‌ها آن‌قدر چشم‌گیر نبوده و در برخی موارد، افت قیمت نیز به چشم می‌خورد.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز یک‌شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ افزایشی گزارش می‌شود. بازار خودروهای داخلی سرتاسر مثبت یا باثبات بوده؛ اما در بازار خودروهای مونتاژی، در مواردی افت قیمتی به چشم می‌خورد.

باتوجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز وضعیت ثبات را تجربه می‌کند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی، اکثراً با افزایش اندک همراه است. البته در مواردی، ثبات قیمتی نیز به چشم می‌خورد.

کوییک دنده‌ای S دنده دستی از هاچ‌بک‌های اقتصادی نارنجی‌پوشان جاده مخصوص به شمار می‌رود که حدود دو میلیون تومان نسبت به روز گذشته گران‌تر شده و با قیمت ۳۴۳ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین G این شرکت نیز جزو سدان‌های لوکس داخلی به شمار می‌رود که از ابتدای امروز با افزایش حدود سه میلیون تومانی، وارد کانال ۵۸۰ میلیون تومان شد.

رانا پلاس که رکورددار افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی است، ۶ میلیون تومان گران‌تر شده و با نرخ ۴۹۶ میلیون تومان معامله می‌شود. به این ترتیب، رانا پلاس ایران خودرو تنها یک قدم با کانال ۵۰۰ میلیون تومانی فاصله دارد.

دنا پلاس ۶ دنده توربو یکی دیگر از خودروهای رده بالای داخلی بوده که تنها پنج میلیون تومان افزایش داشته و به نرخ ۷۲۵ میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی در برخی موارد، افزایش چشم‌گیر دارد. اما خودروهایی نیز در بازار به چشم می‌خورد که افت قیمت داشتند.

ام‌وی‌ام X۲۲ دنده‌ای اسپرت لاکچری یکی از ارزان‌ترین محصولات مونتاژی بازار است که نسبت به اولین روز هفته، پنج میلیون تومان گران‌تر شده و به نرخ ۷۱۰ میلیون تومان رسیده است.

جک J۴ آپشنال سدان مونتاژی کرمان موتور، یکی دیگر از خودروهای ارزان مونتاژی بوده که شاهد افت قیمت است. این خودرو پنج میلیون تومان ارزان‌تر از دیروز و با قیمت ۷۴۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

چری آریزو ۵ توربو جدید که جزو سدان‌های مونتاژی مدیران خودرو است، از ابتدای روز با افزایش نسبتاً چشم‌گیر ۲۰ میلیون تومانی، وارد کانال یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان شد.

فیدلیتی پرایم نیو ۵ نفره که رکورددار افزایش قیمت در بازار خودروهای مونتاژی است، تنها در یک روز توانست ۴۰ میلیون تومان افزایش یابد و با نرخ یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان خرید و فروش شود.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

باتوجه به تکذیب افزایش قیمت درب کارخانه خودروها، تنها عامل تغییر قیمت خودرو در بازار می‌تواند تغییرات نرخ دلار در بازار آزاد باشد. بنابراین، درصورتی که نرخ دلار روی کانال ۵۰ هزار تومانی ثابت شود، انتظار می‌رود که قیمت خودرو پس از افزایش اندکی ثابت شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =