• ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
  • کد خبر: 42555
  • readingTime: ۲ دقیقه
خودرو

قیمت خودرو امروز ۱۵ شهریور ۱۴۰۲، با توجه به افزایش تقاضا در بازار افزایش یافت. تکثر خودروهای مونتاژی در افزایش قیمت در بازار امروز از داخلی‌ها بیشتر بود.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت‌نیوز، بازار خودرو در چهار روزی که از هفته گذشته است صعودی بوده است. مهم‌ترین دلیل افزایش قیمت خودرو در چند روز اخیر افزایش قیمت ارز در برخی از روزها و افزایش تقاضا برای خرید خودرو با توجه به پیک سفرهای تابستانی و آغاز فصل مدارس است.

مطابق با قیمت‌های اعلامی وبسایت کارنامه، قیمت اکثر خودروهای داخلی و مونتاژی در بازار آزاد امروز افزایشی بود.

قیمت خودروهای داخلی

بازار خودروهای داخلی در اکثر محصولات خود امروز افزایش قیمت را تجربه کرد، البته این افزایش قیمت چندان چشم‌گیر نبود و میانگین افزایش قیمت خودروها بین دو تا سه میلیون تومان بود.

کوییک دنده‌ای S، تنها نماینده سایپا در نوسانات امروز بازار خودرو دو میلیون تومان گران شد تا با قیمت نهایی ۳۴۱ میلیون تومان در بازار خرید و فروش شود.

پژو ۲۰۷i دنده‌ای، هاچ‌بک جوان‌پسند ایران خودرو در بازار آزاد امروز دو میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد تا با قیمت نهایی ۶۰۳ میلیون تومان در بازار خرید و فروش شود.

پژو پارس LX TU۵، سدان قدیمی ایران خودرو امروز سه میلیون تومان گران شد تا با عدد نهایی ۶۱۳ میلیون تومان در بازار امروز حاضر شود.

دنا پلاس ۶ دنده توربو، قدرتمندترین سدان دنده‌ای ایران خودرو امروز دو میلیون تومان در بازار گران شد و با عدد نهایی ۷۲۰ میلیون تومان معامله شد.

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی امروز افزایش قیمت را در اکثر محصولات خود تجربه کرد.

فیدلیتی پرایم نیو ۵ نفره، کراس‌اوور پرفروش گروه بهمن در بازار آزاد امروز با ۳۰ میلیون تومان افزایش قیمت پرچم‌دار بیشترین افزایش قیمت در بازار خودروهای مونتاژی بود و با قیمت نهایی یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

جک S۵ نیوفیس، پیشکسوت کراس‌اوورهای کرمان موتور در بازار آزاد امروز ۱۰ میلیون تومان گران شد تا با قیمت نهایی یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان معامله شود.

چری تیگو ۷ IE که از آن به عنوان فیس‌لیفت و نسخه بهتر تیگو ۵ یاد می‌شود در بازار امروز پنج میلیون تومان گران شد تا با قیمت نهایی یک میلیارد و ۴۱۰ میلیون خرید و فروش شود.

هایما S۵ اتوماتیک، برادر کوچک‌تر هایما ‌s۷ امروز پنج میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد تا با قیمت نهایی یک میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان در بازار حاضر شود.

پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته جاری

با توجه به افزایش قیمت ارز و افزایش تقاضا برای خودرو در بازار احتمالاً تا پایان هفته قیمت خودروها صعودی باشد، اما یکی از دلایلی که بازار خودروهای مونتاژی را به‌ویژه در قسمت محصولات مدیران خودرو تکان داد، انتشار شایعه افزایش قیمت خودروهای این شرکت خصوصاً برای دو محصول تیگو ۸ و تیگو ۷ پرومکس بود.

برخی از کارشناسان معتقدند که مسئولان مدیران خودرو برای بالا رفتن تقاضای محصولاتشان این شایعه را ترویج داده‌اند، اما از سوی دیگر افزایش قیمت دیگر خودروها نیز می‌تواند به عنوان یکی از دلایل برای افزایش قیمت محصولات این شرکت مطرح باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =