• ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵
  • کد خبر: 42507
  • readingTime: ۱ دقیقه
بدهی خارجی دلار ارز

صبح روز گذشته قیمت دلار افزایش محدودی داشت اما توجه معامله‌گران به اخبار مساعد سیاسی این اسکناس را در مسیر کاهشی با نوسان محدود قرار داد.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت‌نیوز، در سومین روز هفته پس از دو روز افزایشی، قیمت دلار در مسیر کاهشی قرار گرفت. معامله‌گران بازار ارز موضوع اخبار مساعد سیاسی و استراحت دلار را دلیل این کاهش می‌دانند.

دیروز قیمت دلار ۱۰۰ تومان کاهش داشت و با رقم ۴۹ هزار و ۶۰۰ تا ۴۹ هزار و ۶۵۰ تومان معامله شد.

روز گذشته قیمت دلار در بازارهای همسایه با کاهش قیمت دلار در تهران همراه شد. دلار هرات با قیمت ۴۹ هزار و ۵۴۰ تومان معامله شد و کاهش ۹۰ تومانی داشت. قیمت دلار سلیمانیه هم کاهش ۵۵۰ تومانی داشت و با رقم ۴۸ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد.

قیمت نرخ‌های مختلف

دیروز ۱۳ شهریور در سایت بازار متشکل ارزی اسکناس دلار با یک تومان کاهش به قیمت ۴۱ هزار و ۲۸۵ تومان عرضه شد. دلار حواله نیز با همین مقدار کاهش با رقم ۳۷ هزار و ۵۳۲ تومان عرضه شد.

همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بود.

قیمت ارزهای موثر

دیروز اسکناس یورو با رقم ۵۳ هزار و ۶۱۸ تومان معامله شد و افزایش ۱۰۰ تومانی داشت. قیمت اسکناس یورو در سایت بازار متشکل ارزی کاهش ۴۰ تومانی داشت و با قیمت ۴۴ هزار و ۴۴۸ تومانی عرضه شد. یوروی حواله نیز با کاهش دو تومانی با رقم ۴۰ هزار و ۴۴۳ تومان عرضه شد.

دیروز درهم امارات ۲۰ تومان ارزان شد و با رقم ۱۳ هزار و ۶۹۰ تومان معامله شد.

در سایت بازار متشکل ارزی قیمت حواله درهم با رقم ۱۰ هزار و ۲۲۰ تومان مبادله شد و یک تومان کاهش داشت. اسکناس درهم نیز با کاهش یک تومانی با رقم ۱۱ هزار و ۲۴۲ تومان عرضه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =