خودرو

قیمت خودرو، امروز، دوشنبه، ۳۰ مرداد ۱۴۰۲، کار خود را نزولی آغاز کرد تا همچنان شیب بازار رو به پایین باشد.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت‌نیوز، بازار خودرو روزهای عجیبی را طی می‌کند و اگر قرار باشد تا وضعیت این روزهای بازار خودرو را در یک کلمه توصیف کرد، تنها باید از کلمه بلاتکلیف استفاده کرد. بررسی روند پنج ماهه قیمت‌ها در بازار خودرو به‌خوبی دلیل بلاتکلیفی را مشخص می‌کند. برای مثال در چند ماه گذشته به شکل میانگین در هر ماه سه هفته قیمت خودرو نزولی بوده و یک هفته قیمت‌ها افزایشی شدند.

قیمت خودروهای داخلی

بازار خودروهای داخلی امروز همانند روز گذشته کاملاً نزولی بود و تمام خودروهای این بازار با کاهش قیمت مواجه شدند.

پژو ۲۰۷i دنده‌ای که فیس‌لیفت پژو ۲۰۶ محسوب می‌شود؛ امروز با یک میلیون تومان کاهش قیمت با عدد نهایی ۶۲۴ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

پژو پارس LX TU۵، سدان قدیمی و محبوب ایران خودرو امروز با چهار میلیون تومان کاهش قیمت، به رقم پایانی ۶۱۶ میلیون تومان رسید.

شاهین G، لوکس‌ترین سدان سایپا امروز با دو میلیون تومان کاهش قیمت به عدد نهایی ۵۷۰ میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی امروز، عملکردی مشابه بازار خودروهای داخلی داشت، به نحوی که در هر دو بازار قیمت سه خودرو کاهش یافت.

جک J۴ آپشنال، سدان اقتصادی کرمان موتور با پنج میلیون تومان کاهش قیمت، کمترین نوسان را در بین خودروهای مونتاژی داشت تا با قیمت نهایی ۷۵۵ میلیون تومان در بازار آزاد حاضر شود.

جک S۵ نیوفیس، محصول قدیمی و محبوب کرمان موتور امروز با ۱۰ میلیون تومان کاهش قیمت به عدد نهایی یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد.

فونیکس تیگو ۷ پرو، امروز با ۲۰ میلیون تومان کاهش قیمت پرچم‌دار بیشترین کاهش قیمت در بازار خودرو بود تا با قیمت نهایی یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان در بازار معامله شود.

پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته جاری

با توجه به انتشار خبر رفع موانع واردات خودروهای خارجی به کشور و انتشار فیلم واردات چند دستگاه خودروی صفر به کشور می‌توان انتظار داشت که قیمت‌ها به روند نزولی خود در بازار خودرو ادامه دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =