راهیان پیشرفت

مدیر مجموعه فرهنگی هیئت رزمندگان استان اصفهان و هماهنگ‌کننده راهیان پیشرفت ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه با تأکید بر اینکه بین تمامی صنایع کشور، شرکت فولاد مبارکه پیشروترین شرکت در عملیاتی ساختن جهاد تبیین و راهیان پیشرفت است، گفت: با تداوم این‌گونه بازدیدها شرایطی فراهم می‌شود که همه افراد جامعه از دستاوردهای صنعتی و تکنولوژیکی کشور آگاه شوند.

به گزارش ایراسین، محمد نادرالاصلی مدیر مجموعه فرهنگی هیئت رزمندگان استان اصفهان و هماهنگ‌کننده راهیان پیشرفت، ضمن دیدار با مدیرعامل و برخی از معاونان فولاد مبارکه، از خطوط تولید این شرکت بازدید کرد.

مدیر مجموعه فرهنگی هیئت رزمندگان استان اصفهان و هماهنگ‌کننده راهیان پیشرفت در دیدار با مدیرعامل فولاد مبارکه و بازدید از خطوط تولید این شرکت گفت: از حلقه‌های مفقوده امروزه در جامعه، ناآگاهی افراد از میزان پیشرفت‌ها و موفقیت‌هایی است که در کشور حاصل شده است. بر این اساس در راستای وظیفه دینی و ملی خود و در پی عمل به راهبردهای رهبر معظم انقلاب از ابتدای سال ۱۴۰۱ و پس از برگزاری جلساتی با مدیرعامل فولاد مبارکه، مقرر شد زمینه حضور و بازدید افراد و قشرهای متفاوت جامعه از پیشرفت‌های و دستاوردهای فولاد مبارکه به نحو فزاینده‌ای فراهم گردد.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱ در قالب ۷۰ گروه بازدیدکننده درمجموع ۲۹۲۰ نفر از فولاد مبارکه بازدید کردند، گفت: به‌یقین پس‌ازاین بازدیدها هر یک از افراد به‌عنوان یک رسانه می‌توانند این موفقیت‌ها را به سمع و نظر سایر افراد جامعه برساند.

نادرالاصلی گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام‌شده اکنون به‌جرئت می‌توان گفت کمتر مجموعه‌ای در استان اصفهان هست که از ابتدای سال گذشته تاکنون از فولاد مبارکه بازدید نکرده باشد؛ به‌عبارت‌دیگر امروز همه نمایندگان فولاد مبارکه در اقصی نقاط اصفهان گسترده شده‌اند و به‌طور مرتب دستاوردهای این شرکت را اطلاع‌رسانی می‌کنند.

هماهنگ‌کننده راهیان پیشرفت در ادامه با ارائه آماری از افرادی که طی این مدت از فولاد مبارکه بازدید کرده‌اند، اظهار داشت: از سال گذشته تا کنون ۵۶۰ دانشجو از دانشگاه‌های مختلف اصفهان، ۴۸۰ نفر از مدیران مدارس استان اصفهان، بیش از ۵۰۰ دانش‌آموز و ۵۲۰ فعال فرهنگی که هر یک مجموعه‌های جداگانه‌ای را اداره می‌کنند و همچنین جامعه ورزشکاران در رشته‌های مختلف از فولاد مبارکه تحت عنوان کاروان راهیان پیشرفت بازدید کرده‌اند.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: با حرکتی که آغاز شده، به‌واقع راهبرد مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین در فولاد مبارکه اجرایی شده است و آحاد مختلف جامعه از این طریق از دستاوردهای فولاد مبارکه اصفهان که بزرگ‌ترین فولادساز کشور است آگاه شده‌اند.

مدیر مجموعه فرهنگی هیئت رزمندگان استان اصفهان تأکید کرد: در ادامه این فعالیت‌ها امروز با همراهی مدیران عامل شرکت مپنا سپاهان اصفهان به فولاد مبارکه آمدیم تا این حلقه اتصال بین سازندگان و صنعتگرانی مانند فولاد مبارکه محکم‌تر شود.

نادرالاصلی در بخش پایانی سخنان خود با تأکید بر اینکه بین تمامی صنایع کشور، شرکت فولاد مبارکه پیشروترین شرکت در عملیاتی ساختن جهاد تبیین و راهیان پیشرفت است، اظهار امیدواری کرد با تداوم این‌گونه بازدیدها شرایطی فراهم شود که همه افراد جامعه از دستاوردهای صنعتی و تکنولوژیکی کشور آگاه شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =