بدهی خارجی دلار ارز

افزایش ۷۰۰ تومانی قیمت دلار بعد از تنها یک روز از کاهش هزار تومانی قیمت این اسکناس، برگ معامله‌گران حرفه‌ای بازار را برنده کرد. روز شنبه بسیاری از فعالان کف بازار اثر موج خبری هفته گذشته را تنها در خبردرمانی می‌دانستند.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت‌نیوز، دیروز قیمت دلار به منطقه امن ۴۹ هزار تومانی برگشت و ۷۰۰ تومان افزایش داشت. این اسکناس با قیمت ۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد و تنها یک روز در محدود ۴۸ هزار تومانی دوام داشت.

اسکناس دلار در بیشتر روزهای مرداد در محدوده قیمتی ۴۹ هزار تومانی نوسان داشت. به اعتقاد کارشناسان اقتصادی دلار در منطقه مذکور توسط سیاستگذار فریز شده است و برای برگشت به کانال پایین‌تر نیز مقاومت می‌کند.

قیمت نرخ‌های مختلف

روز گذشته در سایت بازار متشکل ارزی اسکناس دلار با قیمت ۴۱ هزار و ۳۲۸ تومان عرضه شد و ۲۸ تومان کاهش قیمت داشت. دلار حواله نیز با کاهش ۱۰ تومانی با قیمت ۳۷ هزار و ۵۷۱ تومان عرضه شد.

همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بود.

قیمت ارزهای موثر

دیروز اسکناس یورو در بازار آزاد ۷۰۰ تومان افزایش قیمت داشت و با رقم ۵۳ هزار و ۸۱۱ تومان معامله شد. قیمت اسکناس یورو در سایت بازار متشکل ارزی با کاهش ۱۸ تومانی به قیمت ۴۵ هزار و ۲۷۲ تومان رسید. یوروی حواله نیز با ۱۷ تومان کاهش با رقم ۴۱ هزار و ۱۵۶ تومان عرضه شد.

درهم امارات در آخرین معامله روز گذشته ۱۵۰ تومان افزایش داشت و با قیمت ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد. در سایت بازار متشکل ارزی قیمت حواله درهم با رقم ۱۰ هزار و ۲۳۰ تومان مبادله شد و کاهش سه تومانی داشت. اسکناس درهم نیز با همین مقدار کاهش با رقم ۱۱ هزار و ۲۵۳ تومان عرضه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =