مربی سپاهان

مربی تیم کشتی فرنگی نونهالان سپاهان گفت: تیمی که زیر پرچم سپاهان در مسابقات حاضر شد از داشته‌های آکادمی کشتی فرنگی سپاهان بود در حالی که رقبا با به خدمت گرفتن برترین‌های کشور برای دور پایانی تیم‌های خود را تقویت کرده بودند و حتی در برخی تیم‌ها شاهد تغییر ۸۰ درصدی شاکله تیم در دور پایانی بودیم.

به گزارش ایراسین، مجید یزدانی، مربی تیم کشتی‌فرنگی نونهالان سپاهان با اشاره به اینکه با برای حضور در لیگ‌آینده‌سازان کشتی فرنگی نونهالان استان اصفهان به‌دنبال اهدافی بودیم که اهدافمان محقق شد، اظهار کرد: در جریان مسابقات لیگ‌آینده‌سازان از وضعیت دوبنده‌پوشان مطلع شدیم و نقاط ضعف و قوت راشناسایی کردیم؛ علیرغم اینکه نونهالان سپاهانی شایستگی کسب سکو در این مسابقات را داشتند در یک فاصله بسیار نزدیک مقام سوم را بواسطه شمارش امتیازات از دست دادیم.

وی افزود: تیمی که زیر پرچم سپاهان در مسابقات حاضر شد از داشته‌های آکادمی کشتی فرنگی سپاهان بود در حالی که رقبا با به خدمت گرفتن برترین‌های کشور برای دور پایانی تیم‌های خود را تقویت کرده بودند و حتی در برخی تیم‌ها شاهد تغییر ۸۰ درصدی شاکله تیم در دور پایانی بودیم. در مسابقات لیگ آینده‌سازان به‌جز دوبنده‌پوشان سپاهان که بومی اصفهان بودند مابقی تیم‌ها کشتی‌گیرانی را از تمام کشور به خدمت گرفته بودند.

مربی تیم نونهالان کشتی فرنگی سپاهان گفت: اتفاقات لیگ‌آینده سازان استان اصفهان را به فال نیک می‌گیریم؛ دوبنده‌پوشان ما محک خوبی خوردند و امیدوارم در آینده نه‌چندان دور بتوانیم نتایج خوبی در مسابقات کشوری و بین‌المللی به‌دست آوریم.

وی با اشاره به اینکه سطح داوری مسابقات نسبت به دور رفت بهتر بود، تصریح کرد: هنوز اشتباهاتی را شاهدیم که البته جزو مسابقات است. قلباً دوست داشتیم دوبنده‌پوشان سپاهانی روی سکو قرار بگیرند تا انگیزه و روحیه مضاعفی را به جمع دوستانشان در آکادمی تزریق کنند البته نباید فراموش کنیم که در این مدت دوبنده‌پوشان نونهال سپاهانی در فشار تمرین بودند البته شرکت در مسابقات مختلف نیز مزید بر علت بود؛ بخاطر مسابقات نظم تمرینی را بهم نریخیتم. داشته‌های آکادمی کشتی فرنگی نونهالان سپاهان همین بود ولی نمره بهتری به کشتی‌گیرانم در دور نهایی لیگ آینده‌سازان می‌دهم.

گفتنی است؛ تیم کشتی فرنگی نونهالان سپاهان در لیگ آینده‌سازان استان اصفهان در دور پایانی علیرغم شایستگی نتوانست روی سکو قرار گیرد و به مقام چهارم دست یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =