• ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
  • کد خبر: 41172
  • readingTime: ۱ دقیقه
حمید سرشوق

مربی تیم کشتی فرنگی نونهالان سپاهان گفت: داشته‌هایمان را در مسابقات لیگ آینده سازان روی تشک فرستادیم و اصلا به برد و باخت فکر نکردیم وگرنه شاید با جذب کشتی‌گیر از تیم‌ها و شهرهای دیگر شرایط ساده‌تری برای رسیدن به پیروزی‌های بیشتر داشتیم.

به گزارش ایراسین، حمید سرشوق با اشاره به اینکه هدف آکادمی کشتی فرنگی سپاهان برای حضور در لیگ آینده سازان استان اصفهان محک دوبنده‌پوشان و آشنایی نونهالان با مسابقات است، اظهار کرد: چند ماهی است فعالیت آکادمی کشتی فرنگی سپاهان آغاز شده است و همان‌گونه که مستحضرید تعلیم به نونهالان کمی دشوارتر از رده‌های ذدیگر است.

وی با اشاره به اینکه رسول جزینی با تشکیل کادر فنی پر پتانسیل با نونهالان سپاهانی تمرین می‌کند، افزود: نباید فراموش کنیم باخت و برد برای این رده سنی اصلا اهمیتی ندارد؛ اکثر دوبنده‌پوشانمان در لیگ آینده‌سازان عملکرد خوبی داشتند. داشته‌هایمان را در مسابقات لیگ آینده سازان روی تشک فرستادیم و اصلا به برد و باخت فکر نکردیم وگرنه شاید با جذب کشتی‌گیر از تیم‌ها و شهرهای دیگر شرایط ساده‌تری برای رسیدن به پیروزی‌های بیشتر داشتیم.

سرشوق با اشاره به اینکه در دور برگشت لیگ‌آینده‌سازان تقلب‌هایی صورت گرفت، گفت: در دور برگشت دوبنده‌پوشان سپاهانی دقیقاً همان‌هایی بودند که مدنظر کادر فنی بود و همین‌که توانستند نتایج دور رفت را جبران کنند برای ما برد بود. در مرحله پایانی باید در مقابل تیم فریدن قرار بگیریم که تعدادی دوبنده‌پوش از استان خوزستان به‌خدمت گرفته‌اند ولی ما تا به اینجای کار به هدف خود رسیده‌ایم و اصلا به نتیجه فکر نمی‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه نتیجه گرفتن نونهالان آکادمی سپاهان نیاز به انجام تمرینات و گذشت زمان دارد، تصریح کرد: حضور رسول جزینی در کنار نونهالان سپاهانی علاوه بر کشتی‌گیران به کادر فنی نیز روحیه مضاعفی را تزریق می‌کند.

نتیجه‌گرایی در بخش نونهالان علمی نیست

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =