• ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
  • کد خبر: 40627
  • readingTime: ۱ دقیقه
تمرین سپاهان (1 مرداد 1402)

مدیر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: باتوجه به درخواست هواداران عزیز و با موافقت سرمربی تیم، تمرین روز سه‌شنبه ۳ مرداد با حضور هواداران و اصحاب رسانه در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایراسین، مهدی سلیمی با اشاره به برنامه‌ تمرینی طلایی‌پوشان در شهر اصفهان اظهار داشت: تمرینات تیم سپاهان بعد از بازگشت از اردوی ترکیه، از روز جمعه در اصفهان آغاز شد و بازیکنان زیر نظر کادر فنی برنامه‌های بدنسازی و آماده‌سازی خود را دنبال کردند.

وی با اشاره به درخواست‌های هواداران تیم اصفهانی در خصوص حضور در تمرینات سپاهان تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های هواداران تیم سپاهان از ابتدای شروع تمرینات فصل، حضور در کنار بازیکنان و حمایت از تیم در تمرینات به شمار می‌رفت و این موضوع از ابتدا از سوی مدیریت باشگاه مورد پیگیری قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی صورت گرفته با مدیریت باشگاه، کانون هواداران سپاهان و موافقت ژوزه مورایس سرمربی تیم، مقرر شد تمرین روز سه‌شنبه ۳ مرداد، باحضور هواداران پرشور طلایی‌پوش و اصحاب رسانه برگزار شود.

سلیمی گفت: بنابراین با برنامه‌ریزی صورت گرفته، در این روز می‌توانیم شاهد حضور و حمایت هواداران پرشور طلایی‌پوش باشیم.

وی خاطرنشان کرد: این تمرین روز سه‌شنبه ۳ مرداد از ساعت ۱۸ در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان، باحضور هواداران تیم برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است هوادارانی که دارای باساکارت هستند، با در دست داشتن باساکارت یا رسید رهگیری درخواست این کارت، می‌توانند به منظور تماشای تمرین در ورزشگاه نقش‌جهان حضور یابند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =