محمدحسین زاده

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی، جهانگردی وزارت میراث فرهنگی و مسئول کمیته گردشگری دفتر ریاست جمهوری در حاشیه نشست صمیمی با مدیرعامل فولاد مبارکه با تاکید بر اهمیت و ضرورت بازدید تمام مدیران و نخبگان کشور از فولاد مبارکه، گفت: پیشرفتی که امروز در فولاد مبارکه اصفهان شاهد هستیم در حوزه صنایع مادر فوق‌العاده است. این پیشرفت تنها منحصر به جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه در دنیا نیز نظیر ندارد.

روح‌الله محمدحسین‌زاده، مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی، جهانگردی وزارت میراث فرهنگی و مسئول کمیته گردشگری دفتر ریاست جمهوری در حاشیه نشست صمیمی با محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در گفتگو با خبرنگار ایراسین بر اهمیت و ضرورت بازدید تمام مدیران و نخبگان کشور از فولاد مبارکه تأکید کرد و گفت:  موضوع گردشگریِ پیشرفت یا به‌عبارت‌دیگر تورهای علمی یا راهیان پیشرفت که امروز در کشور در حال برگزار شدن است، موضوعی مهم و بر زمین‌مانده بود که در جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یک مأموریت جدی و حاکمیتی به آن نگاه نشده بود؛ اما الحمدالله در این دولت به آن پرداخته‌ شده است.

وی با تأکید بر اینکه تورهای راهیان پیشرفت در حوزه دانش‌آموزی در حال فعال شدن است، گفت: این امر که در حوزه مسئولان دولت نیز از دستورات مقام معظم رهبری بود و رئیس محترم جمهوری و وزیر گردشگری هم در پیوست بر آن تأکید داشتند، امروز با بازدید از فولاد مبارکه و برخی شرکت‌های دیگر استان اصفهان آغاز شد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی، جهانگردی وزارت میراث فرهنگی با بیان اینکه بیش از ۱۶ میلیون دانش‌آموز در کشور وجود دارد، گفت: دانش‌آموزان با بازدید از چنین مراکزی مسیر خود را پیدا خواهند کرد و با آگاهی بیشتر از اینکه در چه کشوری زندگی می‌کنند و از چه ظرفیت‌هایی برخوردارند، قطعاً به معنی جوان گام دوم انقلاب که رهبر معظم بر آن تأکید دارند بیشتر واقف می‌شوند.

وی گفت: بسیاری از دانش‌آموزان، دانشجویان و حتی مسئولان ما فقط شاید اسم فولاد مبارکه را شنیده باشند و از اینکه ایران اسلامی به‌واسطه فولاد مبارکه در برخی بخش‌ها به‌عنوان پیشگام در جهان شناخته‌شده کاملاً بی‌خبرند؛ بنابراین باید شرایط بازدید آن‌ها از فولاد مبارکه و سایر شرکت‌ها و دستاوردهای مشابه آن فراهم گردد.

محمدحسین‌زاده تصریح کرد: با توجه به تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی که با آن مواجهیم، واقعاً ارزش کاری مدیران و کارکنان فولاد مبارکه را نمی‌توان به‌راحتی سنجید. اینکه مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه در این مجموعه عظیم صنعتی هرروز به دنبال آن هستند که تحولی نو و ارزش‌افزوده جدیدی برای کشور خلق کنند بسیار ارزشمند است. به‌جرئت می‌توان گفت یک رویداد جهانی در این نقطه از سرزمینمان اتفاق افتاده که باید به سمع و نظر مردم برسانیم.

مسئول کمیته گردشگری دفتر ریاست جمهوری در ادامه اظهار کرد: در اینجا این سؤال مطرح است که چه تعداد از مردم منطقه، استان و کشور تاکنون به فولاد مبارکه آمده‌اند و از این دستاورد عظیم و ارزشمند نظام دیدن کرده‌اند. به‌طور قطع وقتی مردم از فولاد مبارکه بازدید کنند متوجه می‌شوند تبلیغات منفی دشمن که در جهت تضعیف روحیه هم‌وطنان در حال انجام است تا چه حد پوچ و بی‌اساس است.

مسئول کمیته گردشگری دفتر ریاست جمهوری ادامه داد: امروز مشکل ما در بسیاری از بخش‌ها عدم اطلاع‌رسانی دقیق است؛ ازاین‌رو با توجه به نگاه وزیر میراث فرهنگی و هماهنگی‌هایی که با رئیس‌جمهوری انجام ‌شده در نظر داریم تمام مدیران، کارشناسان، نخبگان دولت و مسئولانی را که رهبر انقلاب به آن‌ها مأموریت داده‌اند با چنین کارخانه‌ها و دستاوردهایی آشنا سازیم تا در ادامه، ایشان نیز با عزمی راسخ‌تر و انگیزه‌های بیشتر به مردم خدمت کنند.

محمدحسین‌زاده ادامه داد: پیشرفتی که امروز در فولاد مبارکه اصفهان شاهد هستیم در حوزه صنایع مادر فوق‌العاده است. این پیشرفت تنها منحصر به جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه در دنیا نیز نظیر ندارد.

وی در ادامه افزود: ما در حوزه‌ی تولید فولاد جزء ۱۰ کشور اول دنیا هستیم و موفقیت‌هایی نیز که در حوزه توسعه در استانداردهای جهانی در فولاد مبارکه اتفاق افتاده؛ بسیار ارزشمند است.

محمدحسین‌زاده بیان کرد: تیم جوان، انقلابی متخصص و متعهدی که در شرکت فولاد مبارکه مشغول به کار هستند و رهبر معظم انقلاب بارها در سخنرانی‌های خود تحت عنوان جوان گام دوم نیز از آن‌ها یاد می‌کنند؛ مشغول به تلاش بی‌وقفه هستند و با سرعت به جلو می‌روند.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی، جهانگردی وزارت میراث فرهنگی گفت: امروز ما با دستاوردهای گروه فولاد مبارکه شاهد اتفاقات رو به رشد در کشور و منطقه بودیم که این دستاوردها شامل: احداث نیروگاه سیکل ترکیبی این شرکت، پروژه‌ی انتقال آب از دریای عمان، مسئولیت‌های حوزه اجتماعی، ایجاد شرکت‌های زیرمجموعه فولاد مبارکه، اشتغال‌زایی و... است.

وی به اردوی راهیان پیشرفت اشاره کرد و افزود: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، مسئولین می‌بایست از صنایع و پیشرفت‌های زیرساختی کشور بازدید کنند و پروژه راهیان پیشرفت یا گردشگری علمی که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است؛ ازاینجا نشئت گرفته است و با بازدید مسئولین از صنایع پیشرفته، آگاهی لازم در مورد امکانات، پیشرفت‌ها و زیرساخت‌های کشور به وجود می‌آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =