• ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
  • کد خبر: 40473
  • readingTime: ۱ دقیقه
سپاهان - پیکان

مدیر ورزشگاه نقش‌جهان از افزایش ظرفیت پارکینگ‌های ورزشگاه به میزان هزار و ۶۰۰ دستگاه خودرو خبر داد.

به گزارش ایراسین، فصل جدید لیگ برتر فوتبال از ۱۲ مرداد ماه آغاز می‌شود و تیم فوتبال سپاهان در هفته نخست میزبان تراکتور تبریز خواهد بود.

سیدمحمد قریشی مدیر ورزشگاه نقش‌جهان در خصوص عملیات عمرانی انجام شده برای استفاده راحت‌تر هواداران از ورزشگاه اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که برای هواداران دغدغه بود، بحث پارکینگ خودروها بود، در ضلع غربی و شرقی ورزشگاه پارکینگ داشتیم اما ظرفیت کاملی نداشت.

وی ادامه داد: آخرین جلسه تخصصی با حضور مدیرعامل و مسؤولان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برای افزایش ظرفیت پارکینگ ماشین‌ها انجام شد و نامه‌نگاری‌ها انجام شد و ۳۰ هزار متر زمین از اداره کل ورزش و جوانان در محوطه نقش‌جهان قرار گرفت.

قریشی تصریح کرد: یک پارکینگ با ظرفیت هزار و ۱۰۰ دستگاه خودرو به پارکینگ اضافه کردیم، ورودی و خروجی این پارکینگ متفاوت است تا تداخلی وجود نداشته باشد، همچنین جایگاه مخصوصی برای اتوبوس هواداران در نظر گرفته شده است.

مدیر ورزشگاه نقش‌جهان با بیان این‌که ورزشگاه نقش‌جهان جا دارد کارهای بیشتری برای زیباتر شدن و استفاده بهتر هواداران از آن انجام شود، گفت: نمای ورودی ورزشگاه نیز شکیل‌تر شد، ارتباط خوبی با شهرداری منطقه ۷ گرفته‌ایم تا برای زیباسازی و استفاده راحت‌تر جاده پیاده‌روی سلامت ایجاد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین خیابان‌های ورودی به نقش‌جهان مورد بازسازی قرار گیرد و چند خیابان دیگر اضافه شود تا رفت و آمد هواداران راحت‌تر شود؛ با استفاده از چمن مصنوعی و سنگ‌ریزه سفید سعی در زیباسازی ورزشگاه داشته‌ایم، به دلیل مشکلات آبی از ایجاد باغچه‌های طبیعی معذور هستیم.

قریشی در پایان گفت: آبخوری‌های ورزشگاه نقش‌جهان تخریب شد تا آبخوری‌های بهتر با تعداد شیر بیشتر برای استفاده هواداران برای فصل جدید لیگ برتر آماده شود.

لازم به ذکر است، ورزشگاه نقش‌جهان با ۷۵ هزار ظرفیت بزرگ‌ترین ورزشگاه ساخته شده در ایران بعد از انقلاب و یکی از بهترین ورزشگاه‌های کشور است که قابلیت میزبانی از بازی‌های ملی و بین‌المللی را دارد.

افزایش ظرفیت پارکینگ‌های ورزشگاه نقش جهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =