مدیرعامل فولاد مبارکه در دیدار با کارکنان روابط عمومی شرکت

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: خوشبختانه طی یکی‌دو سال اخیر شاهد رشد فزاینده‌ای در تولید و انتشار محصولات جدید و نوآوری‌هایی در واحدهای مختلف روابط عمومی شرکت بوده‌ایم و ملاحظه می‌کنیم که هر روز گروه‌های زیادی در قالب‌های گوناگون از فولاد مبارکه بازدید می‌کنند و یا از طریق انتشارات شرکت و برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌های مختلف با فولاد مبارکه آشنا می‌شوند.

به گزارش ایراسین، محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه، ششم تیرماه سال جاری با حضور در واحدهای مختلف روابط عمومی و در جلسه با مدیر و رؤسای این مدیریت از اقدامات کارکنان بخش‌های مختلف روابط عمومی قدردانی و بر اهمیت کار روابط عمومی در شرایط فعلی جامعه تأکید کرد.

وی در جمع کارکنان امور فرهنگی، روابط خارجی و امور بین‌الملل، رسانه‌های صوتی و تصویری و مستندسازی و نیز اطلاعات و انتشارات گفت: امروزه کشورمان به‌واقع در شرایط کاملاً متفاوت‌تری نسبت به گذشته به سر می‌برد؛ شرایطی که دقیقاً دشمنان با ابزار رسانه سعی دارند نه‌تنها دستاوردهای نظام را انکار کنند، بلکه می‌کوشند با سیاه‌نمایی و بزرگ‌نمایی برخی مشکلات، همه بخش‌های کشور به‌ویژه حوزه صنعت و اقتصاد کشور را ناکارآمد نشان دهند.

طیب‌نیا گفت: با اینکه کشورمان در بسیاری از زمینه‌های صنعتی، اقتصادی، علمی، پزشکی، فناوری و تکنولوژیکی، کشاورزی و... به دستاوردهای ارزشمندی رسیده‌ است، اما به‌وضوح می‌بینیم که آن‌گونه که باید در جهاد تبیین به این اقدامات و موفقیت‌ها پرداخته نشده است. به‌عنوان مثال، اینکه هنوز بسیاری از مسئولان و بعضاً متخصصان ما به‌درستی با دستاوردهای تولید فولاد مبارکه آشنا نشده‌اند و بعضاً روایت‌های نادرستی از این صنعت دارند، جفای بزرگی در حق کشور است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه طی یکی‌دو سال اخیر شاهد رشد فزاینده‌ای در تولید و انتشار محصولات جدید و نوآوری‌هایی در واحدهای مختلف روابط عمومی شرکت بوده‌ایم و ملاحظه می‌کنیم که هر روز گروه‌های زیادی در قالب‌های گوناگون از فولاد مبارکه بازدید می‌کنند و یا از طریق انتشارات شرکت و برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌های مختلف با فولاد مبارکه آشنا می‌شوند؛ اما به نظر می‌رسد این حجم از کار متناسب با عظمت شرکت و دشمنی بدخواهان صنعت و نظام نیست؛ بنابراین باید با توان و اراده بیشتر و همان‌گونه که خواسته شده است با جهاد تبیین حق مطلب را درباره این مولود انقلاب اسلامی ادا کنیم.

طیب‌نیا خاطرنشان کرد: نقش و ضرورت روابط عمومی مدرن در دنیای امروز به روشنی مشهود است. در کشور ما نیز اهمیت حوزه روابط عمومی و ارتباطات روزبه‌روز بیشتر مشخص شده و تجربه سال‌های اخیر و چالش‌های به‌وجودآمده در فولاد مبارکه نیز نقش ویژه کارکنان روابط عمومی شرکت را برای همگان عیان ساخته است. پیش از این روابط عمومی‌ها را واحدی هزینه‌بر در سازمان‌ها قلمداد می‌کردند، اما امروز به‌جرئت می‌توان گفت روابط عمومی به‌ویژه در فولاد مبارکه یکی از ارکان اصلی شرکت است.

گفتنی است مدیرعامل فولاد مبارکه در جلسه‌ای با حضور مدیر و رؤسای بخش‌های مختلف روابط عمومی، فرصت‌ها و چالش‌های این حوزه را مورد بررسی و تبادل‌نظر قرار داد.

در روابط عمومی فولاد مبارکه نیز شاهد توسعه کمّی و کیفی هستیم

در روابط عمومی فولاد مبارکه نیز شاهد توسعه کمّی و کیفی هستیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =