گیتی منش

مدیر شرکت ملّی پخش فراورده‌های نفتی منطقه اصفهان ضمن بازدید از شرکت فولاد مبارکه و آشنایی با مسائل این بنگاه بزرگ اقتصادی؛ به بررسی راهکارهای بهینه‌سازی فرایند تامین سوخت برای زمان‌های اوج مصرف و مواقعی که فولاد مبارکه به لحاظ تامین انرژی خود با مشکل مواجه است، پرداخت.

به گزارش ایراسین، عبدالله گیتی‌منش، مدیر شرکت ملّی پخش فراورده‌های نفتی منطقه اصفهان ضمن بازدید از شرکت فولاد مبارکه و دیدار با معاون خرید و جمعی از مدیران فولاد مبارکه، با مسائل این بنگاه بزرگ اقتصادی در حوزه تامین سوخت خطوط تولید، نیروگاه، فرایندهای واحدهای تولیدی و پشتیبانی و ناوگان ترابری این شرکت آشنا شد.

با توجه به اهمیت و نقشی که سوخت در استمرار تولید و توسعه اقتصادی کشور دارد، در این دیدار راهکارهای بهینه‌سازی فرایند تامین سوخت برای زمان‌های اوج مصرف و مواقعی که فولاد مبارکه به لحاظ تامین انرژی خود با مشکل مواجه است، مورد بررسی قرار گرفت.

پوشش مشکلات حوزه تولید و بخش صنعت یکی از وظایف شرکت ملّی پخش فراورده‌های نفتی است از این رو دغدغه حل مشکلات بخش تولید و کاهش ناترازی برق و گاز صنعت را داریم و بر این باوریم که تامین سوخت نیروگاه‌ها و خطوط تولید کشور ازجمله فولاد مبارکه در راستای به بار نشستن اهداف و استراتژی‌های کل صنعت کشور است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =