نشست مشترک معاونت فروش و بازاریابی با مدیران مجتمع فولاد سبای فولاد مبارکه

در جریان برگزاری نشست مشترک شورای مدیران معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه با مدیران مجتمع فولاد سبا که با بازدید از خطوط تولید این مجتمع همراه بود؛ آخرین دستاوردهای حوزه بهره‌برداری فولاد سبا و انتظارات مشتریان فولاد مبارکه در تولید انواع محصولات موردبررسی و تبادل‌نظر قرار گرفت.

به گزارش ایراسین، در جریان برگزاری نشست مشترک شورای مدیران معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه با مدیران مجتمع فولاد سبا که با بازدید از خطوط تولید این مجتمع همراه بود؛ آخرین دستاوردهای حوزه بهره‌برداری فولاد سبا و انتظارات مشتریان فولاد مبارکه در تولید انواع محصولات موردبررسی و تبادل‌نظر قرار گرفت.

در این نشست، رضا حیدری، معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه گفت: در پی تأکید مدیرعامل شرکت مبنی بر حضور میدانی مدیران ستادی و پشتیبانی در نواحی تولیدی شرکت، به همراه سایر مدیران حوزه معاونت فروش به فولاد سبا آمدیم تا از نزدیک با نقاط قوت و نقاط قابل‌بهبود این بخش در تولید انواع محصولات آشنا شویم.

وی از برنامه‌ریزی منظم و مستمر معاونت فروش و بازاریابی فولاد مبارکه برای بازدید میدانی از همه نواحی تولید فولاد مبارکه و فولاد سبا در نوبت‌های بعدی خبر داد و با تأکید بر اینکه معاونت‌های بهره‌برداری و فروش فولاد مبارکه از بخش‌های مهم شرکت است گفت: با تکرار این بازدیدها و جلسات منظمی که با مدیران حوزه بهره‌برداری برگزار خواهیم کرد قطعاً به آثار و نتایج مطلوبی دست خواهیم یافت.

در جریان این بازید و نشست مشترک، محمود محمدی فشارکی، مدیر مجتمع فولاد سبا نیز ضمن ارائه گزارشی از آخرین دستاوردهای فولاد سبا در تولید و توسعه سبد محصولات جدید تصریح کرد: با توجه به توسعه‌های انجام‌شده در مجموعه و با تلاش همکاران به‌ویژه در دو سال اخیر درزمینه طراحی و تولیدگریدهای جدید به توفیقات خوبی دست‌یافته‌ایم.

محمدی در ادامه تصریح کرد: تعامل هرچه بیشتر معاونت فروش با خطوط تولید می‌تواند به اطلاع‌رسانی به‌موقع و دقیق نیازهای جدید مشتریان به بخش‌های طراحی محصول، برنامه‌ریزی تولید و خطوط بهره‌برداری منجر شود. علاوه بر این، انعکاس به‌موقع بازخوردها و نقطه نظرات مشتریان به بدنه عملیاتی ناحیه می‌تواند بهبود روند کیفی محصولات مورد انتظار مشتریان را در پی داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =