• ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵
  • کد خبر: 38998
  • readingTime: ۲ دقیقه
فولاد سبا

سالروز شروع به کار مجتمع فولاد سبا تحت مدیریت شرکت فولاد مبارکه فرصت مغتنمی است تا به خاطر آوریم این شرکت طی سال‌های گذشته با گسترش و توسعه دامنه فعالیت‌های خود در سرتاسر میهن عزیزمان ایران کوشیده است نقش خود را به‌عنوان یک گروه صنعتی بزرگ و کارآمد در عرصه اقتصادی کشور به‌خوبی ایفا کند و در این زمینه کامیاب بوده است.

به گزارش ایراسین، خوشبختانه مجتمع فولاد سبا در حال حاضر یکی از ‌بخش‌های مهم، موفق و اثربخش شرکت فولاد مبارکه و دارای پیشرفته‌ترین کارخانه‌های تولید ورق فولادی در کشور با ویژگی‌های خاص و تکنولوژی مدرن بوده و ضمن تکمیل زنجیره فولاد و سبد محصولات گروه فولاد مبارکه، هم‌اکنون به نماد و سرآمد تولید ورق در کشور تبدیل شده که تولید بیش از ۱.۵ میلیون تن تختال، ورق سیاه، ورق زنگ‌نزن فریتی با گرید ۴۰۹ و ورق کششی و... تنها گوشه‌ای از افتخارات این واحد صنعتی است.

گروه فولاد مبارکه به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده فولاد در کشور با دارا بودن زنجیره کامل فولاد و توانایی تولید تمامی محصولات فولادی موردنیاز کشور، سیاست‌ها و برنامه‌های توسعه خود را بر محور رونق تولید، خودکفایی در تأمین نیازهای داخلی آهن و فولاد، توسعه صنعت فولاد و بومی‌سازی، خلق دانش، ثروت و فناوری با هدف آبادانی و ارتقای امنیت و رفاه اقتصادی مردم قرار داده است. با توجه به اینکه به‌واسطه سهام عدالت، سهام‌دار اصلی این شرکت بیش از ۶۰ میلیون نفر از مردم ایران‌زمین (به‌طور مستقیم و غیرمستقیم) هستند و به‌طور غیرمستقیم انتفاع فعالیت‌های صنعتی و اقتصادی این گروه عظیم تولیدی به همه ایرانیان می‌رسد، می‌توان گفت شرکت فولاد مبارکه از آنِ ملت است و امروز فولاد مبارکه فقط تولیدکننده فولاد نیست و رسالت این شرکت خلق آینده بهتر برای ایران اسلامی است.

سودآوری‌های منحصربه‌فرد، خلق ثروت‌های مالی و انسانی، سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های کشور در زمینه انرژی، گاز و برق و انجام مسئولیت‌های اجتماعی در تمامی حوزه‌ها از سوی گروه فولاد مبارکه، این شرکتِ خدمت‌گزار به ایران و ایرانیان را به الگوی ملی بنگاه‌داری در کشور بدل ساخته است.

با نگاهی عمیق‌تر به محل استقرار شرکت‌های زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه، به‌وضوح مشاهده می‌کنیم که سرمایه‌گذاری‌ها و حمایت‌های توسعه‌ای فولاد مبارکه به‌عنوان بزرگ‌ترین فولادساز کشور، خاورمیانه و شمال آفریقا به گستره جغرافیای میهن عزیزمان به بار نشسته و برکاتی نظیر اشتغال‌زایی، رونق اقتصادی، تأمین معاش و مهم‌تر از همه امیدآفرینی و شورونشاط بین مردم عزیزمان را به ارمغان آورده است؛ از تأسیس مجتمع فولاد سنگان خراسان در استان خراسان رضوی گرفته تا فولاد هرمزگان جنوب؛ از شرکت‌های ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری و فولاد سفیددشت (یکی از طرح‌های هفت‌گانه دولت وقت) در استان چهارمحال و بختیاری گرفته تا چندین هلدینگ بزرگ که در زیرمجموعه فولاد مبارکه در بالندگی اقتصاد کشور نقش بی‌بدیلی دارند.

دستاوردهای تمامی شرکت‌های زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه را به تمامی سیاست‌گذاران، کارکنان و کارگران خدوم و پرتلاش این مجموعه‌ها تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم و برای همه فعالان صنعت فولاد کشور که با جان و دل، عمر و همت خود را در صرف استقلال و آبادانی ایران اسلامی نموده‌اند آرزوی عزت و سربلندی داریم.

محمدجواد براتی
مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =