حمیدرضا صفوی

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان در حاشیه اولین کمیته عالی دانشگاه صنعتی گفت: زیست بوم نوآوری فولاد مبارکه پنج ماه پیش به ابتکار شرکت فولاد مبارکه در دانشگاه صنعتی اصفهان تاسیس شد. فهم و زبان مشترک میان دانشگاه و صنعت فولاد در حال شکل گیری است و مرکز نوآوری فولاد مبارکه این بستر را فراهم می‌سازد.

به گزارش ایراسین، حمیدرضا صفوی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان در حاشیه اولین کمیته عالی دانشگاه صنعتی گفت: زیست بوم نوآوری فولاد مبارکه پنج ماه پیش به ابتکار شرکت فولاد مبارکه در دانشگاه صنعتی اصفهان تاسیس شد و در اولین جلسه کمیته عالی دانشگاه صنعتی اصفهان، مروری بر فعالیت‌های مرکز نوآوری فولاد مبارکه در این بازه زمانی صورت گرفت.

وی افزود: همچنین در این کمیته، اعطای گرنت به طرح‌های پژوهشی دانشجویان و اساتید دانشگاه صنعتی مورد بحث قرار گرفت و طرح‌های پژوهشی ارسالی بر اساس اولویت‌های مورد نیاز شرکت فولاد مبارکه در سه گرید مختلف و دو گروه پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری بررسی شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان تصریح کرد: بر اساس اولویت، نزدیک به هشتاد و پنج طرح پژوهشی، امتیاز لازم برای دریافت گرنت (کمک مالی) تعلق می‌گیرد.

صفوی تصریح کرد: اعضای کمیته عالی دانشگاه صنعتی اصفهان بر شتاب بیشتر درباره حمایت از طرح‌های پژوهشی تاکید کردند. لذا در این جلسه، مشکلاتی که در ارسال و ثبت طرح‌ها در سامانه وجود دارد مورد بررسی قرار گرفت تا اصلاحات لازم صورت گیرد.

وی در ادامه به استقبال دانشجویان و اساتید از ارسال پروپوزال به مرکز نوآوری اشاره کرد و خاطرنشان کرد: الان فصل ارائه ارائه پیشنهادات پژوهشی ( پروپزال) در دانشگاه است و امید است در جلسه دوم کمیته، تعداد پیشنهاده‌های بیشتری را شاهد باشیم.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان در پایان گفتگو ابراز امیدواری کرد:« فهم و زبان مشترک میان دانشگاه و صنعت فولاد در حال شکل گیری است و مرکز نوآوری فولاد مبارکه این بستر را فراهم می‌سازد.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =