تاسیس صندوق مشترک سرمایه‌گذاری خطرپذیر میان صندوق نوآوری ریاست جمهوری و فولاد مبارکه

در نشست مدیرعامل فولاد مبارکه با رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، تأسیس اولین صندوق مشترک سرمایه‌گذاری خطرپذیر با همکاری صندوق نوآوری و فولاد مبارکه کلید خورد.

به گزارش ایراسین، در نشست مدیرعامل فولاد مبارکه با رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، تأسیس اولین صندوق مشترک سرمایه‌ گذاری خطرپذیر میان صندوق نوآوری و فولاد مبارکه کلید خورد.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در این دیدار که روز (دوشنبه اول خردادماه ۱۴۰۲) برگزار شد؛ با اشاره به نقش صنایع بزرگ در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان گفت: شرکت‌های بزرگ در راستای افزایش سطح تولید داخلی با اتخاذ رویکردهای نوین می‌توانند نقش موثری در جریان توسعه بازار محصولات دانش‌بنیان ایفا کنند که تحقق این مهم، قطعا برای این شرکت ها نیز مفید و موثری خواهد بود.
محمدصادق خیاطیان افزود: در شبکه بانکی، شرکت‌های دانش‌بنیان خوش‌حساب‌ترین مشتریان بانکی هستند؛ در حالی که رقم دیرکرد در بازپرداخت تسهیلات در میان این شرکت‌ها تقریبا نزدیک به صفر است.
وی از راه اندازی صندوق مشترک سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی (CVC) خبر داد و عنوان کرد: صندوق نوآوری برای توسعه اقتصاد دانش بنیان با شرکت‌های بزرگ وارد همکاری شده است.
محمد یاسر طیب‌ نیا، مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان نیز در این دیدار اظهار کرد: فولاد مبارکه امروز با ۶۰۰ شرکت دانش‌بنیان در حال همکاری است که این همکاری در سال گذشته، منجر به صرفه‌جویی ۱۸۰ میلیون دلاری در سطح شرکت فولاد مبارکه گردیده است.

تاسیس صندوق مشترک سرمایه‌گذاری خطرپذیر میان صندوق نوآوری ریاست جمهوری و فولاد مبارکه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =