سپاهان

محمد رضا ساکت با حضور در سالن شهید میثمی از تمرینات تیم‌های‌ هندبال سپاهان و سپاهان‌نوین بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با حضور در سالن شهید میثمی از تمرینات تیم‌های هندبال سپاهان و سپاهان نوین بازدید کرد.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در جلسه‌ای کوتاه با حضور کادرفنی و بازیکنان دو تیم، بر حمایت همه‌جانبه باشگاه از مجموعه هندبال سپاهان تاکید کرد.

محمدرضا ساکت در این نشست اظهار داشت: فرصتی پیش آمد تا برنامه‌ای که از ابتدای فصل با نظر هیئت مدیره باشگاه و اطلاع اعضای کادرفنی تدوین شده بود، عملی شود و به جهت بهره‌مندی از دانش خارجی آقای وویوویچ به کادر تیم هندبال سپاهان اضافه شدند.

وی افزود: از مجید رحیمی‌زاده به جهت سازماندهی تیم و تشکیل یک تیم قدرتمند و شایسته تشکر می‌کنم، از ابتدای فصل این برنامه را داشتیم که ظرفیت‌های فنی باشگاه و تیم را افزایش دهیم و این به معنای ضعف مجموعه داخلی نبوده و نیست.

ساکت تصریح کرد: افتخار می‌کنیم که غرفه مربوط به مجید رحیمی‌زاده به عنوان نماد هندبال باشگاه سپاهان در موزه افتخارات ورزشگاه نقش‌جهان دایر است و این نشان‌دهنده احترام خاص مجموعه نسبت به ایشان است و رحیمی‌زاده به عنوان یک ستاره طلایی در عرصه هندبال باشگاه ماندگار است.

مدیرعامل سپاهان در پایان گفت: با افزایش ظرفیت‌های فنی طبیعی است که می‌توانیم قدرتمندتر جلو برویم، تمام اقدامات انجام شده از جمله حضور آقای وویوویچ به عنوان یک مربی توانای بین‌المللی در کنار کادر با تجربه فعلی، به جهت یک حضور متفاوت و قدرتمند در مسابقات آسیایی انجام شده است که مقدمه آن به پایان رساندن مقتدرانه مسابقات لیگ برتر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =