سی‌وچهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان اصفهان

همزمان با روز جهانی کار و کارگر، سی‌وچهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان اصفهان با حضور جمعی از مدیران و جامعه کارگری استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، همزمان با روز جهانی کار و کارگر سی‌وچهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان اصفهان با حضور استاندار و جمعی از مدیران و جامعه کار و کارگر استان دوشنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ به میزبانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان برگزار شد.

در این مراسم از محمد یاسر طیب‌نیا مدیرعامل فولاد مبارکه به نمایندگی از این شرکت به عنوان شرکت همکار در برنامه‌های اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و تلاش برای ارتقاء سطح دانش و آگاهی جامعه کار و تولید تقدیر شد.
همچنین خانه بهداشت شرکت فولادسنگ مبارکه به عنوان خانه بهداشت برتر کارگری انتخاب شد که از مهرداد فقیهیان مدیرعامل فولادسنگ مبارکه به نمایندگی از این شرکت تقدیر به‌عمل آمد.
در بخش دیگری از این مراسم و در گروه کارگر نمونه، امین حسنی بافرانی، نفیسه جعفر خوش خلق، صفورا مهاجرانی، محسن ولی و فرشید امیری دو گاهه از شرکت فولادتکنیک، جواد نیک پور، محمد جزینی، محمد قربانی، حسین رستم نیا و جواد حسینی از شرکت نفت سپاهان، نیوشا خلیلی، ملیحه جمشیدی، فائزه نیکو منش و فرشته محمدی ادرگانی از شرکت دانش بنیان نوید رویش سپاهان مورد تقدیر قرار گرفتند.
در بخش کارگر نمونه استانی زهرا شریفیان از شرکت قند اصفهان، محمد شفایی نجف آبادی از شرکت سپنتا سامانه و حسین احمدزاده از شرکت سهامی ذوب آهن انتخاب شدند.
همچنین شرکت دارو سازی رها، اطلس پمپ سپاهان، معدن سرب و روی کیمیا گوهران و نگین عسل هرند (بیسکویت آوند) به‌عنوان خانه بهداشت کارگری برتر استان شناخته شدند.
مجتمع معادن سنگ برادران امینی و سپهر پلیمر سپاهان نیز نیز به عنوان منتخبین کارفرمای سلامت‌محور استانی منتخب شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =