• ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
  • کد خبر: 36749
  • readingTime: ۱ دقیقه
وزیر صمت

رییس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان مولیبدن در نامه‌ای به رییس مجلس شورای اسلامی، برنامه های وزیر صمت را مثمرثمر دانست.

به گزارش ایراسین به نقل از ایرنا، سید علی محمد ابویی، رییس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان مولیبدن در نامه ای خطاب به محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی، نوشته است: انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان مولبیدن معتقد است با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در همدلی سه قوه و اعلام سال ۱۴۰۲ به عنوان سال «مهار تورم و رشد تولید»، برنامه هایی که وزیر صنعت، معدن و تجارت در این راستا اعلام کرده مثمرثمر بوده است و استیضاح «سیدرضا فاطمی امین» در این برهه زمانی مناسب نیست.

وی در این نامه تاکید کرده است: از آنجا که تغییر وزیر موجب تغییرات گسترده در برنامه های در حال اجرا و همچنین جابه‌جایی های فراوان در سطح معاونان و مدیران وزارت صمت خواهد شد، نمایندگان مجلس شورای اسلامی از استیضاح وزیر صمت صرف نظر کرده و وزیر نیز با اصلاح امور و همچنین گماردن افراد شایسته در مسندهایی که دچار ضعف هستند، با پویایی و بهره وری بیشتر برنامه خود را دنبال کنند.

ابویی در پایان نامه ابراز امیدواری کرد: با تلاش و همراهی همه ارکان فعال و تصمیم ساز صنعتی کشور و همدلی و همراهی سه قوه مقننه، مجریه و قضاییه شعار امسال محقق شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =