• ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
  • کد خبر: 36649
  • readingTime: ۱ دقیقه
فاطمی امین

انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان واگن، لکوموتیو، تجهیزات و خدمات ریلی در نامه‌ای به رییس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: فاطمی‌امین در طول دوره مسئولیت خود از صاحب‌نظران و کارشناسان برای تصمیم‌گیری در راستای تامین منافع ملی استفاده کرده است.

به گزارش ایراسین به نقل از ایرنا، در نامه رحمت اله پور بابایی دبیر و عضو هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان واگن، لکوموتیو، تجهیزات و خدمات ریلی آمده است: بدون شک رشد و توسعه صنعت حمل و نقل ریلی صنایع و تجهیزات وابسته در جمهوری اسلامی ایران مدیون تلاش گسترده و عمیق دولت محترم، مسئولین، مدیران و متخصصانی است که دانش و تخصص و عمر گران‌بهای خود را سرمایه‌ای برای سربلندی و سازندگی ایران قرار داده‌اند.

این نامه ادامه یافت: حوزه صنعت ریلی در سال‌های اخیر دچار بحران‌های فراوانی بوده که متأسفانه غفلت از برنامه‌ریزی و عدم اقدام مناسب زیرساخت‌های این صنعت را متزلزل کرده بود. صنعت ریلی در کشورهای مختلف مورد حمایت دولت‌ها است، از آن جایی که تولید در این بخش زمان نیاز دارد، لازم است از سال‌ها قبل مورد بررسی و هماهنگی قرار گیرد. با توجه به سوابق درخشان آقای فاطمی امین و از آنجا که ایشان از جنس این باشد و در این صنعت از هیچ کوششی دریغ نورزید و در طول دوره مسئولیت خود از صاحب‌نظران و کارشناسان برای تصمیم‌گیری در راستای تامین منافع ملی استفاده کرده‌اند.

در این نامه آمده است: این انجمن که اعضا آن متشکل از شرکت‌های است که در بخش تولید لکوموتیو واگن‌های مسافری واگن مترو واگن باری تولیدکنندگان قطعات و مجموعه ناوگان و تعمیر و نگهداری ناوگان ریلی کشور فعالیت دارند که حمایت خود را از فاطمی امین اعلام می‌کنند. به طور یقین ایشان با همان دیدگاه بلند خود در امر تصدی وزارت صنعت معدن تجارت موفق خواهند بود.
انتقاد تولیدکنندگان بخش ریلی از استیضاح وزیر صمت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =