باران

سازمان هواشناسی کشور از بارش پراکنده باران در برخی از نقاط کشور خبر داد.

به گزارش ایراسین، بنابر اعلام سازمان هواشناسی امروز دوشنبه در استان‌های آذربایجان غربی آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، لرستان ایلام غرب، همدان رگبار و رعدوبرق وزش باد شدید موقت در مناطق مستعد ریزش تگرگ و در بخش‌هایی از خوزستان و ارتفاعات البرز غربی افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

در ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی زاگرس در استان‌های کرمان، شمال شرق فارس، یزد و بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان ابرناکی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت انتظار می‌رود.

آسمان پایتخت امروز صاف تا قسمتی ابری در برخی ساعات افزایش باد پیش‌بینی می‌شود.

سه شنبه سامانه بارشی در نواحی شمال غرب غرب، مرکز سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و غربی ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی فعالیت خواهد داشت و در مناطقی از جنوب شرق کشور در استان‌هایی کرمان جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان نیز رگبار و رعد و برق انتظار می‌رود.

چهارشنبه در بخش‌هایی از شمال غرب ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز، جنوب شرق کشور و طی روزهای پنجشنبه و جمعه در برخی مناطق از نیمه شرقی کشور و ارتفاعات البرز بارش ادامه خواهد داشت.

گفتنی است دوشنبه در شمال شرق، جنوب غرب غرب، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز و سه شنبه در نوار شرقی و جنوب کشور وزش باد نسبتا شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش بینی می‌شود.

امروز و فردا شمال خلیج فارس مواج خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =