• ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
  • کد خبر: 3575
  • readingTime: ۱ دقیقه
کاهش مصرف الکترود گرافیتی در کوره های قوس الکتریکی در ناحیۀ فولادسازی و ریخته گری مداوم

برنامه بازدید از خطوط تولید کارخانه فولادمبارکه به همت بنیاد نخبگان استان اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایراسین، در ادامه برگزاری برنامه‌های بازدیدی از شرکت‌ها و صنایع بزرگ کشور به منظور آشنایی بیشتر اجتماع نخبگانی با مشکلات و مسائل موجود و همچنین آگاه‌سازی صاحبان صنایع و واحدهای‌ تولیدی و صنعتی از توان و قابلیت‌های نخبگان بومی، برنامه بازدید از خطوط تولید کارخانه فولاد مبارکه به همت بنیاد نخبگان استان اصفهان برگزار می‌شود.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان، بزرگ‌ترین واحد صنعتی خصوصی در ایران و بزرگترین مجتمع تولید فولاد در کشور است که در شرق شهر مبارکه و در جنوب شهر زرین‌شهر در استان اصفهان قرار دارد.

فولاد مبارکه هم‌اکنون محرک بسیاری از صنایع بالادستی و پایین‌دستی است. این شرکت در ۱۱ دوره جایزه ملی تعالی سازمانی و ۶ دوره جایزه شرکت دانشی در کشور رتبه نخست را بدست آورده و همچنین در سال ۱۳۹۱ توانست برای اولین بار به عنوان تنها شرکت ایرانی با کسب امتیاز ۶۵۴ تندیس زرین جایزه ملی تعالی سازمانی را از آن خود کند.

این رتبه برای دومین بار با امتیاز ۶۸۲ در سال ۱۳۹۳ تکرار شد و شرکت فولاد مبارکه به عنوان سازمان سرآمد سال برگزیده شد. حضور در بین ۲۵ شرکت برتر دانشی آسیا مانند TOYOTA و SAMSUNG برای اولین بار در خاورمیانه (در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷) از دیگر افتخارات دو سال اخیر این شرکت است.

لازم به ذکر است، این برنامه چهارشنبه ۲۷ شهریورماه با همکاری جهاد دانشگاهی اصفهان برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =