• ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱
  • کد خبر: 35273
  • readingTime: ۱ دقیقه
تولید تختال یکی از کاربردی ترین گریدهای فولادهای زنگ‎نزن

مدیر برنامه‌ریزی فروش و حمل محصولات فولاد مبارکه از رشد ۱۲.۲ درصدی نسبت به سال قبل و رشد حدود ۷.۷ درصد نسبت رکورد قبلی حمل انواع محصولات فولادی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، یونس حمزوی در این زمینه گفت: در سال ۱۴۰۱ فولاد مبارکه با ارسال و تحویل بیش از ۸ میلیون و ۳۵۰ هزار تن از انواع محصولات به مشتریان داخلی و صادراتی، رکورد چشمگیری در تحویل سالانه کالا به ثبت رسید.

وی با اشاره به این مطلب که این میزان حمل با افزایش ۹۱۰ هزار تنی و رشد ۱۲.۲ درصدی نسبت به سال قبل و همچنین رشد حدود ۷.۷ درصد نسبت رکورد قبلی در سال ۹۹ رقم به‌دست‌آمده است ادامه داد: آمارهای به ثبت رسیده نشان می‌دهد، عملکرد در حوزه حمل نسبت به برنامه سالانه ۲ درصد بالاتر بوده است.

به گفته مدیر برنامه‌ریزی فروش و حمل محصولات فولاد مبارکه دستاوردهای چشمگیر حمل محصولات در سال ۱۴۰۱در تداوم موفقیت‌ها و دستاوردهای شرکت در دیگر حوزه‌ها رقم خورد که حاصل تلاش، همدلی و تعامل مؤثر همکاران واحد برنامه‌ریزی و کنترل حمل محصولات و نواحی تولیدی، فروش، حمل‌ونقل و پشتیبانی، PPC و سایر واحدهای درگیر و همچنین سازمان‌های مرتبط بیرونی، شرکت‌های حمل‌ونقل و رانندگان زحمت‌کش منطقه می‌باشد که انشا الله در سال جدید شاهد دستاوردهای درخشان‌تری خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =