صادرات

مدیر امور تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی اصفهان گفت: شرکت‌های تعاونی استان در سال‌جاری با ۵۴ میلیون دلار صادرات مستقیم و غیر مستقیم رتبه چهارم کشور را کسب کردند.

به گزارش ایراسین به نقل از ایرنا، روح‌الامین امیری مدیر امور تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی اصفهان اظهار داشت : صادرات محصولات تولیدی و خدمات، زمینه بهره وری و افزایش کیفیت محصولات و خدمات تعاونی ها را فراهم می‌کند و به عنوان یکی از گزینه‌ها در افزایش سهم تعاون در اقتصاد کشور محسوب می‌شود.

مدیر امور تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی اصفهان اظهار داشت: تحقق این امر می‌تواند ارزآوری و کمک به افزایش تولید ناخالص ملی و همچنین توسعه بازار شرکت های تعاونی را فراهم آورد.

وی دامه داد : صادرات بخش تعاون در سال جاری در کشور حدود یک هزار و ۵۶ میلیون دلار بوده است که استان اصفهان با حدود ۵۴ میلیون دلار رتبه چهارم کشور را داراست.

امیری اضافه کرد: تعاونی یکی از کارآمدترین الگوهای توسعه اقتصادی و اجتماعی برای تحقق اهدافی همچون مردمی‌سازی اقتصاد، توزیع عادلانه فرصت‌ها و منابع و امکانات، ایجاد اشتغال و بهبود معیشت و رفاه اقشار کم درآمد و متوسط جامعه است.

۴ درصد از اشتغال کشور با بیش از ۵۴ هزار فرصت شغلی در تعاونی‌های استان اصفهان ایجاد شده است و ۶ درصدی تعاونی‌های فعال کشور در اصفهان قرار دارد.

هم اینک ۶ هزار و ۷۵۶ تعاونی فعال و غیرفعال و در دست اجرا در اصفهان وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =