امیرحسین کمیلی مدیرکل صمت استان اصفهان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: رتبه فضای کسب و کار اصفهان که در پاییز ۱۴٠٠، رتبه ۱۵ بوده در تابستان امسال به رتبه ۵ رسیده اما نیازمند توجه بیشتر مرکز هستیم.

به گزارش ایراسین به نقل از فارس، امیرحسین کمیلی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان صبح امروز در حاشیه دیدار رئیس قوه قضائیه با فعالان اقتصادی اظهار داشت: اینکه اولین جلسه سفر رئیس قوه با فعالان اقتصادی است، نشان از اهمیت این موضوع و جنگ ترکیبی حاکم بر کشور است و در چنین شرایطی باید تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شود تا این کارزار به نتیجه برسد.

وی با بیان اینکه در استان اصفهان بیش از ۱٠ هزار واحد صنعتی، ۸٠ شهرک صنعتی، ۲۵٠ هزار واحد صنفی، هزار معدن وجود دارد و قطب تولید فولاد، نساجی، شیر و دانش‌بنیان است، افزود: اگر مشکلات استان حل شود، کل کشور منتفع خواهد شد و در این راستا نیازمند قوانین عادی و جاری نیستیم بلکه نیازمند قوانین دوره اضطرار هستیم که نیاز به ستاد مشترک تصمیم‌گیری صحیح و سریع دارد.

کمیلی خاطرنشان کرد: فعالان اقتصادی از ما انتظار تصمیم درست و صحیح دارند اما نباید دچار اطاله زمان شود، شما شرایط جنگی را درک کردید و در این شرایط خواهش دارم تصمیماتی اتخاذ شود تا به سرعت تصمیمات صحیح اتخاذ شود.

مدیرکل صمت استان اصفهان بیان کرد: تغییرات خوبی در قوه قضائیه رقم خورده و در استان نیز هماهنگی داریم و جلسات به موقع برگزار می‌شود اما این موارد نیازمند پشتیبانی در تهران نیز هست و این تدابیر از سمت شما نیز مطرح است.

وی در پایان اعلام کرد: رتبه فضای کسب و کار اصفهان که در پاییز ۱۴٠٠، رتبه ۱۵ بوده در تابستان امسال به رتبه ۵ رسیده اما نیازمند توجه بیشتر مرکز هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =