مراسم اهدا و واگذاری واحدهای مسکونی به خانواده‌های نیازمند

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت:با مشارکت فولاد مبارکه ۱۰۰ واحد مسکونی، ۲۰۰ سری جهیزیه و ۵۰۰ دستگاه لوازم خانگی برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد تأمین شد که امیدواریم به برکت این ایام، این همراهی‌ها، کاهش دغدغه‌های نیازمندان را به همراه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، صبح امروز ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۱ آئین واگذاری ۲۳ هزار واحد مسکونی به خانواده‌های نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد با حضور رئیس جمهور برگزار شد. همزمان با این مراسم که به صورت ویدیو کنفرانس در سراسر کشور پخش می شد در استان اصفهان نیز مراسمی با حضور استاندار اصفهان، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان و مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه برای تحویل ۱۰۰۲ واحد مسکونی از این ۲۳هزار واحد مسکونی در استانداری اصفهان برپا شد. از این تعداد واحد مسکونی در استان اصفهان، ۱۰۰ واحد با مشارکت فولاد مبارکه ساخته شده است.

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با تبریک سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی اظهار کرد: امروز به صورت نمادین تحویل ۲۳ هزار واحد مسکونی در روستاها اتفاق افتاد که سهم استان اصفهان با کمک و همدلی بنیاد مسکن، بسیج سازندگی، فولاد مبارکه و خیرین، ۱۰۰۲ واحد است. این پروژه با اعتبار ۱۲۰میلیارد تومان و با مشارکت مددجویان و گروه‌های جهادی انجام شد و فولاد مبارکه در این حرکت خیرخواهانه به رفع دغدغه خانواده های نیازمند کمک کرد.

وی گفت: همدلی خوبی در استان اصفهان برای کمک به نیازمندان شکل گرفته است و باتوجه به سخنان رئیس جمهور، ما این همت و عزم را داریم که با همکاری نهادها، خیرین و صاحبان صنایع، تا پایان سال ۱۴۰۲ تمام مددجویان فاقد مسکن را در روستاها خانه‌دار کنیم. یکی از مشکلاتی که در این زمینه وجود داشت، محدودیت‌های زمین بود که با همکاری بنیاد مسکن و استانداری بسیاری از چالش‌ها رفع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان افزود: بنیاد مستضعفان و بسیج سازندگی نیز در زمینه‌های مختلف، همکاری خوبی را شکل دادند تا دغدغه مهم مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۰هزار نفر و سپس در شهرهای بزرگ محقق شود. این روش مطلوبی برای مددجویان است تا این عزیزان خانه‌دار شوند. در همین راستا ۸۰۰ واحد در دست ساخت است و امیدواریم با تأمین زمین، این تعداد واحد را به ۲ هزار واحد تا پایان ۱۴۰۲ برسانیم.

زارع خاطر در پایان نشان کرد: با مشارکت فولاد مبارکه ۱۰۰ واحد مسکونی، ۲۰۰ سری جهیزیه و ۵۰۰ دستگاه لوازم خانگی برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد تأمین شد که به همین خاطر از هم‌افزایی شرکت فولادمبارکه برای تأمین مسکن تشکر و قدردانی می‌کنیم و امیدواریم به برکت این ایام، این همراهی ها، کاهش دغدغه‌های نیازمندان را به همراه داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =