عکس فولاد مبارکه

شرکت فولاد مبارکه اصفهان به‌عنوان یکی از مجموعه شرکت‌های بزرگ و پیشرو کشور، همواره در تلاش بوده تا نقش پایدار، مؤثر و سازنده‌ای در توسعه صنعتی و اقتصادی کشور ایفا کند که به استناد ارزیابی‌های صورت‌گرفته در ادوار مختلف، در این موضوع توفیقات زیادی داشته، به‌گونه‌ای که در رده‌بندی‌های چند سال اخیر، در رتبه‌های نخست رتبه‌بندی قرار داشته است.

پایگاه خبری تحلیلی ایراسین؛ سازمان مدیریت صنعتی ایران در آخرین ارزیابی‌های خود برای بیست‌وپنجمین سال متوالی، شرکت‌های ایرانی را بر مبنای ۳۲ شاخص اصلی ازجمله میزان فروش، ارزش‌افزوده، تعداد کارکنان، اشتغال، دارایی‌ها، بهره‌وری، صادرات و... مورد سنجش قرار داد که در این رتبه‌بندی ۵۰۰ شرکت برتر ایران معرفی گردید و شرکت فولاد مبارکه در مقایسه با سایر شرکت‌ها، به‌عنوان یکی از بهترین شرکت‌های ایرانی انتخاب و معرفی شد.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان به‌عنوان یکی از مجموعه شرکت‌های بزرگ و پیشرو کشور، همواره در تلاش بوده تا نقش پایدار، مؤثر و سازنده‌ای در توسعه صنعتی و اقتصادی کشور ایفا کند که به استناد ارزیابی‌های صورت‌گرفته در ادوار مختلف، در این موضوع توفیقات زیادی داشته، به‌گونه‌ای که در رده‌بندی‌های چند سال اخیر، در رتبه‌های نخست رتبه‌بندی قرار داشته و تلاش این گروه صنعتی برای کسب رتبه‌های بهتر ادامه دارد.

کسب رتبه اول بالاترین ارزش‌افزوده، بیشترین سودآوری در میان شرکت‌های ایرانی، کسب رتبه اول فروش در گروه فلزات اساسی و رتبه چهارم در شرکت‌های ایرانی، کسب رتبه چهارم اشتغال‌زایی در کشور با به‌کارگیری ۲۴.۲۸۵ نفر در مجموعه شرکت‌ها و کسب رتبه نهم بیشترین دارایی در میان شرکت‌های کشور تنها بخشی از افتخارات فولاد مبارکه در راستای ارتقای جایگاه سازمانی و منزلت ملی و بین‌المللی ایران اسلامی است.

توفیقات شرکت‌های ایرانی در حوزه تولید، اقتصاد، بهره‌وری، اشتغال‌زایی و سودآوری در شرایطی شکل گرفته که فشارهای بین‌المللی به‌ویژه در عرصه اقتصاد و صنعت در ماه‌های اخیر به بالاترین سطح خود رسیده و تحریم‌های ظالمانه، محدودیت‌های مالی و ارتباطی در واردات نیازمندی‌های صنعتی و صادرات محصولات، مانعی اساسی بر سر راه فعالیت شرکت‌ها بوده است.

آینده‌پژوهی برای فعالیت‌های فولاد مبارکه متناسب با ابَرروندهای جهانی، بهره‌گیری از نوآوری و فناوری، استفاده از دانش و فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان، ایجاد زنجیره‌های تأمین بین‌المللی، توسعه برند با هدف جذب و استقرار نخبگان و توسعه خدمات و مسئولیت‌های اجتماعی و اقدامات دوستدار محیط‌زیست ازجمله راهبردهایی است که شرکت فولاد مبارکه برای ارتقای جایگاه خود به آن‌ها اهتمام دارد.

در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب پرعزت ایران اسلامی، شرکت فولاد مبارکه به‌عنوان مولود این انقلاب بر خود می‌بالد که تمامی توفیقات را در این برهه تاریخی به یمن تلاش و عزت متخصصان ایرانی به دست آورده است و در مسیر کسب عزت و تعالی کشور، هم قسم با سایر جهادگران میهن در میدان‌های مختلف، از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

محمدجواد براتی

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =