هیئت رزمندگان

هشتمین همایش هیئت رزمندگان اسلام استان اصفهان با محوریت برپایی اردوی «راهیان پیشرفت» و تحقق جهاد تبیین، به میزبانی شرکت فولاد مبارکه برگزار شد.

به گزارش ایراسین، هشتمین همایش هیئت رزمندگان اسلام استان اصفهان با محوریت برپایی اردوی «راهیان پیشرفت» و تحقق جهاد تبیین، به میزبانی شرکت فولاد مبارکه با حضور ۲۰۰ نفر از اعضای ۶۰ هیئت زیرمجموعه هیئت رزمندگان استان اصفهان برگزار شد.

هدف دشمن از ضربه به فولاد مبارکه، ضربه به جمهوری اسلامی بود

در جریان برپایی این اردو که با بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه همراه بود، مهدی کفایت، معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه، با تأکید بر ضرورت جهاد تبیین اظهار کرد: برپایی اردوهای راهیان پیشرفت از این پس جزو رسالت‌های اصلی مجموعه‌های فرهنگی ازجمله هیئت رزمندگان اسلام است.

وی افزود: شرکت فولاد مبارکه همراه با گام دوم انقلاب اسلامی به دنبال حرکت‌های جدیدی است و ما وظیفه داریم که دستاوردهای این مجموعه بزرگ صنعتی را برای نسل جوان تبیین کنیم. فولاد مبارکه تنها متعلق به شهرستان مبارکه یا استان اصفهان نیست، بلکه مجموعه‌ای به وسعت ایران است.

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: دشمن در سال جاری در راستای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی، با روش‌های مختلف، فولاد مبارکه را به‌عنوان یک صنعت راهبردی مورد هدف قرار داده است.

ضرورت تحقق جهاد تبیین و برگزاری اردوی راهیان پیشرفت

وی با تأکید بر ضرورت جهاد تبیین و برگزاری اردوی راهیان پیشرفت اذعان داشت: طی اقدامی مشترک با هیئت رزمندگان اسلام، در نظر داریم اردوی راهیان پیشرفت را برگزار و از این ظرفیت برای معرفی و بیان دستاوردهای شرکت فولاد مبارکه استفاده کنیم.

کفایت با بیان اینکه باید دستاوردهای کشورمان را تبیین کنیم، تصریح کرد: معرفی دستاوردهای صنایع مهمی همچون فولاد مبارکه به نسل جوان، مصداق جهاد تبیین است و عملیاتی شدن این مهم در گرو پیوند میان مجموعه‌های نظیر هیئت رزمندگان اسلام با شرکت فولاد مبارکه است.

خداوند مکر دشمن را به خودش بازگرداند

محمد نادرالاصلی، مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام استان اصفهان نیز افزود: امروز انقلاب اسلامی به فرماندهی ولی امر مسلمین به حرکت خود ادامه خواهد داد و پرچم آن به دست حضرت ولی‌عصر (عج) خواهد رسید؛ این شهید حججی‌ها و شهید سلیمانی‌ها هستند که با ایستادگی خود، جامعه را پویا و احیا می‌کنند و در این میان ما نیز باید نقش خود را در برابر دشمن به‌خوبی ایفا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز این هیئت محل «تبیین» است و به تأکید مقام معظم رهبری باید واقعیت‌ها، پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم بیان شود. رویکرد ما اجرای برنامه‌های جهادی و تبیینی است.

جهاد تبیین و قابلیت تبدیل هر جوان ایرانی به یک رسانه

نادرالاصلی اذعان داشت: برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت الگویی است که توسط رئیس‌جمهوری تبیین شد و امروز به فولاد مبارکه آمده‌ایم تا ضمن بازدید از پیشرفت‌های این مجموعه بزرگ صنعتی، دستاوردهای آن را برای مردم تبیین کنیم.

مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام استان اصفهان ادامه داد: وقتی نوجوانان و جوانان این مرزوبوم از روند فعالیت‌های صنایع بزرگ کشور همچون فولاد مبارکه دیدن کنند و با پیشرفت‌های این مجموعه‌ها آشنا شوند، هرکدام به یک رسانه برای تحقق جهاد تبیین در کشور مبدل خواهند شد.

پیشرفت‌های مولود انقلاب اسلامی باید دیده شود

سرهنگ سید فضل‌الله بهرامی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه نیز در هشتمین همایش هیئت رزمندگان اسلام استان اصفهان اظهار کرد: این هیئت به فرموده رهبر معظم انقلاب، پدیده مبارکی است که بی‌نظمی را به نظم مبدل کرده است.

وی با بیان اینکه انتصاب واژه «هیئت» به واژه «رزمنده» بسیار پرمفهوم است، افزود: رزمنده یعنی مجاهد فی‌سبیل‌الله و افتخار می‌کنیم که نام ما هم در این هیئت ثبت شده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه با تأکید بر ضرورت جهاد تبیین خاطرنشان کرد: امروز برای انجام کاری بزرگ دور هم جمع شده‌ایم، برای حضور در اردوی راهیان پیشرفت در فولاد مبارکه تا اقداماتی که پس از انقلاب اسلامی انجام شده برای مردم بازگو و پیشرفت‌های مولود انقلاب اسلامی دیده شود و این همان جهاد تبیین است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =