فولاد سبا

مدیران مجتمع فولاد سبا ضمن بازدید از خطوط تولید گروه چدن‌سازان در نشست مشترک با مدیرعامل و مدیران این گروه، راهکارهای توسعه تعاملات و افزایش همکاری‌های دو مجموعه در جهت امکان‌سنجی استفاده از گریدهای جدید را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در این دیدار محمود محمدی فشارکی، مدیر مجتمع فولاد سبا ضمن تشریح افق‌های برنامه‌ریزی‌شده در فولاد سبا در راستای تعامل با ذی‌نفعان و تأمین‌کنندگان گفت: در حال حاضر مجتمع فولاد سبا توانسته پارامترهای گوناگون خطوط تولید مانند میزان تولید سالانه، امکان تولید گریدهای جدید و فولادهای آلیاژی خاص با ارزش‌افزوده بالاتر و تولید ورق‌های ضخامت پایین را ارتقا بخشد و گام مهمی در خودکفایی صنعت فولاد کشور بردارد. این مجتمع با توجه به اهداف از پیش تعیین‌شده و توسعه سبد محصولات و نیاز به غلتک‌های کاری و پشتیبان ویژه، جلسات فنی به‌منظور تبادل‌نظر با شرکت‌های سازنده را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: این مهم اتفاق نمی‌افتاد، مگر با حمایت و همکاری شرکای تجاری کسب‌وکار مجتمع فولاد سبا که گروه صنعتی چدن‌سازان در این میان نقش تأثیرگذاری دارد. به‌یقین این گروه صنعتی به‌عنوان تأمین‌کننده غلتک‌های موردنیاز صنعت فولاد کشور توانسته بخشی از درخواست‌های فولاد سبا را رفع کند. ما بر آن هستیم تا با تشکیل جلسات کارشناسی و بررسی شرایط فنی و استفاده از توانمندی‌ها و امکانات جدید گروه چدن‌سازان، در راه توسعه و تقویت توانمندی هر دو مجموعه صنعتی گام برداریم و از این رو کارگروهی مشترک از کارشناسان دو مجموعه صنعتی تشکیل می‌گردد و برنامه‌های اجرایی لازم جهت دست‌یابی به اهداف تعیین‌شده تعریف و پیگیری می‌شود.

تولید انواع گریدهای آلیاژی مورداستفاده در غلتک‌های خطوط نورد از نقاط قوت شرکت چدن‌سازان

در ادامه این دیدار، داود صافی مدیرعامل شرکت چدن‌سازان گفت: بهره‌گیری از نیروهای کار متخصص، متعهد و باانگیزه، استفاده از مشاوران باتجربه خارجی و قابلیت تولید انواع گریدهای آلیاژی مورداستفاده در غلتک‌های خطوط نورد پیشرفته دنیا از نقاط قوت شرکت چدن‌سازان است. از سویی، برنامه‌های توسعه‌ای شرکت ازجمله تأمین و ساخت تجهیزات به‌روز مانند کوره‌های عملیات حرارتی و ماشین‌های تراشکاری و... می‌تواند راه را برای تأمین به‌موقع و مناسب غلتک‌های موردنیاز شرکت‌های بزرگ فولادساز هموار سازد.

بنا بر این گزارش، در پایان، مدیران دو مجموعه از خطوط تولید گروه صنعتی چدن‌سازان شامل شرکت تولیدی چدن‌سازان، شرکت سنگین صنعت کوهپایه و شرکت غلتک‌سازان سپاهان بازدید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =