پروین صالحی

نماینده شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم سایر صنایع منطقه هم از فولاد مبارکه الگو بگیرند و در زمینه رفع آلایندگی ها و استفاده از پساب فاضلاب قدم های مثبتی بردارند.

پروین صالحی نماینده شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه افتتاح دو پروژه زیست محیطی فولاد مبارکه در گفتگو با ایراسین اظهار کرد: همزمان با روز ملی هوای پاک، شاهد افتتاح دو پروژه زیست محیطی در زمینه تصفیه پساب فاضلاب شهری و صنعتی با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور در فولاد مبارکه بودیم.

نماینده شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این دو پروژه گام های مثبت و خوبی در راستای حفاظت از محیط زیست در این صنعت بزرگ برداشته شده است و امیدوارم این پروژه ها که از سال های گذشته در راستای کاهش آلایندگی و استفاده حداکثری از آب خام انجام شده است، پایدار و ادامه دار باشد.

صالحی خاطرنشان کرد: درخواست ما؛ ایجاد ایستگاه پالایش آلایندگی در شهرستان مبارکه است که در اینصورت مردم شریف شهرستان در جریان میزان آلایندگی هوا قرار می گیرند و سازمان محیط زیست به سیستم نرم افزاری مجهز شود که نظارت بهتری بر میزان آلودگی صنایع و پیرامون در شهرستان داشته باشد.

وی در پایان گفت: از اقدامات و تلاش های فولاد مبارکه در زمینه های زیست محیطی تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم سایر صنایع منطقه هم از این کارخانه الگو بگیرند و در زمینه رفع آلایندگی ها و استفاده از پساب فاضلاب قدم های مثبتی بردارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =