تفاهم نامه فولاد مبارکه و بانک رفاه

مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: همان‌طور که فولاد مبارکه به‌عنوان پیشران اقتصاد و صنعت کشور پروژه‌های توسعه‌ای گسترده‌ای را در سطح ملی دنبال می‌کند؛ انتظار می‌رود بانک‌ها نیز دراین‌ارتباط نقش خود را به‌خوبی ایفا کنند.

محمد یاسر طیب نیا روز چهارشنبه در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری با بانک رفاه کارگران در ساختمان ستادی این بانک در گفتگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: بانک رفاه کارگران از سهام‌داران فولاد مبارکه است و درگذشته همکاری‌های خوبی بین این دو مجموعه وجود داشته است و در حال حاضر عزم مدیران و دو مجموعه بر این است که فصل جدیدی از همکاری‌ها به‌صورت گسترده‌تر رقم بخورد.

وی گفت: همان‌طور که فولاد مبارکه پروژه‌های توسعه‌ای گسترده‌ای را در زنجیره فولاد کشور و پروژه‌های زیرساختی در سطح ملی دنبال می‌کند و پیشران اقتصاد و صنعت کشور است؛ انتظار می‌رود بانک‌ها نیز دراین‌ارتباط نقش خود را به‌خوبی ایفا کنند.

طیب نیا خاطرنشان کرد: بانک رفاه کارگران به‌عنوان یکی از بانک‌های بزرگ کشور در اولویت ارتباطات شرکت فولاد مبارکه قرار دارد و امیدواریم با امضای این تفاهم‌نامه افق تازه و گسترده‌تری در سطح همکاری‌های این دو مجموعه رقم بخورد.

وی افزود: علاوه‌برآن بانک رفاه کارگران از سهام‌داران شرکت فولاد مبارکه است؛ لذا از این بانک انتظار داریم در نظام تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی و راهبردهای اصلی شرکت فولاد مبارکه همراه باشند که خدا را شکر این همکاری‌ها در سطح گسترده‌ای در جریان است و با این تفاهم‌نامه نیز این همکاری‌ها در حجم وسیع‌تری تداوم خواهد یافت.

شایان‌ذکر است تفاهم‌نامه میان شرکت فولاد مبارکه و بانک رفاه کارگران به‌منظور تأمین منابع مالی موردنیاز گروه فولاد مبارکه بعدازظهر امروز (چهارشنبه) توسط محمد یاسر طیب نیا و اسماعیل لله گانی امضا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =