آئین افتتاح و بهره‌برداری از انبار گمرک اختصاصی شرکت فولاد مبارکه و افتتاح پروژه‌های حمل و نقلی شرکت حمل و نقل توکا

معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: اضافه شدن ۵۰ دستگاه مکانیزم جدید به ظرفیت حمل‌ونقل شرکت توکا و فولاد مبارکه موجب افزایش بهره‌وری در حمل‌ونقل استان می‌شود.

محمد علی صلواتی معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان در حاشیه آئین افتتاح و بهره‌برداری از انبار گمرک اختصاصی شرکت فولاد مبارکه و افتتاح پروژه‌های حمل و نقلی شرکت حمل و نقل توکا در گفتگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: امروز افتتاحیه شرکت بزرگ‌مقیاس هوشمند توکا انجام شد و خوشحالیم که امسال برای دومین بار در شهرستان مبارکه و نهمین بار در کشور این اتفاق مهم در استان اصفهان انجام می‌شود. در شهریور ماه امسال نیز، اولین شرکت بزرگ‌مقیاس هوشمند استان اصفهان در شهرستان به بهره‌برداری رسید و امروز نیز این اتفاق خوب دوباره رقم خورد که جای خوشحالی دارد.

وی گفت: شهرستان مبارکه، یکی از پرحمل‌ونقل‌ترین شهرستان‌های استان و کشور است و ۱۷درصد بارنامه استان اصفهان از این شهرستان صادر می‌شود که این میزان سالانه به چیزی حدود ۸ میلیون تن می‌رسد و در نتیجه دومین شهرستان از نظر تناژ بار جابجا شده به شمار می‌رود.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان افزود: مجموعه این آمارها و اتفاقاتی که بخشی از آن را امروز شاهد بودیم نشان از اهمیت شهرستان مبارکه و توان این شهرستان در صنعت حمل‌ونقل کشور دارد.

وی خاطر نشان کرد: اضافه شدن ۵۰ دستگاه مکانیزم جدید به ظرفیت حمل‌ونقل شرکت توکا و مجموعه فولاد مبارکه نیز اتفاق بزرگی است که در حوزه نوسازی ناوگان در کشور اتفاق می‌افتد و این دستاورد موجب افزایش بهره‌وری حمل‌ونقل می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =