آئین افتتاح و بهره‌برداری از انبار گمرک اختصاصی شرکت فولاد مبارکه و افتتاح پروژه‌های حمل و نقلی شرکت حمل و نقل توکا

مدیرکل گمرک استان اصفهان گفت: با سرمایه‌گذاری گروه فولاد مبارکه برای احداث این انبار شاهد کاهش انبارداری و دموراژ در بنادر خواهیم بود که این موضوع باعث ارائه خدماتی بهتر و سریع‌تر به فولاد مبارکه و واحدهای تولیدی خواهد شد.

رسول کوهستانی مدیرکل گمرک استان اصفهان در حاشیه آئین افتتاح بهره‌برداری از انبار گمرک اختصاصی شرکت فولاد مبارکه و افتتاح پروژه‌های حمل و نقلی شرکت حمل و نقل توکا در گفتگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: در کل کشور تنها دو گمرک اختصاصی وجود دارد که یکی از آنها گمرک شاخص فولاد مبارکه است.

وی گفت: این گمرک، دارای چارت سازمانی مصوب بوده و کارکنان اداره گمرک در این گمرک مستقر بوده و در حال فعالیت هستند. از سال ۱۳۶۱ یعنی قبل از بهره‌برداری فولاد مبارکه این گمرک در حال فعالیت بوده و در حال حاضر نیز با توجه به توسعه روزافزون فعالیت‌های فولاد مبارکه و نیازهای موجود، روز به روز این خدمات در حال افزایش است.

مدیرکل گمرک استان اصفهان افزود: در سال‌های گذشته انبار شماره ۳ به بهره‌برداری رسیده بود و خوشبختانه امروز نیز انبار شماره ۴ با زیربنای ۲۰ هزار متر مربع افتتاح شد تا بتوانیم شاهد افزایش فعالیت‌ها در فولاد مبارکه باشیم.

وی خاطر نشان کرد: با سرمایه‌گذاری گروه فولاد مبارکه برای احداث این انبار شاهد کاهش انبارداری و دموراژ در بنادر را خواهیم بود که این موضوع باعث ارائه خدماتی بهتر و سریع‌تر به فولاد مبارکه و واحدهای تولیدی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =