آئین افتتاح و بهره‌برداری از انبار گمرک اختصاصی شرکت فولاد مبارکه و افتتاح پروژه‌های حمل و نقلی شرکت حمل و نقل توکا

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکا فولاد گفت: حمل‌ونقل یک موضوع جدی و به تعبیر دیگر یک شریان حیاتی برای اقتصاد کشور و به‌ویژه صنعت فولاد است.

احمدرضا سبزواری مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکا فولاد در حاشیه آئین افتتاح بهره‌برداری از انبار گمرک اختصاصی شرکت فولاد مبارکه و افتتاح پروژه‌های حمل و نقلی شرکت حمل و نقل توکا در گفتگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: امروز، روزی بسیار مبارک برای مجموعه حمل‌ونقل گروه توکا بود چرا که موضوعات توسعه‌ای در عرصه زنجیره فولاد بسیار مهم است. در حقیقت حمل‌ونقل یک موضوع جدی و به تعبیر دیگر یک شریان حیاتی برای اقتصاد کشور و به‌ویژه صنعت فولاد است.

وی گفت: به همین خاطر جایگاه عرصه حمل‌ونقل به‌ویژه شرکت حمل‌ونقل توکا بسیار در صنعت فولاد جایگاهی مهم است و در این راستا در برنامه‌های شرکت حمل‌ونقل توکا موضوع توسعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. امروز چیزی حدود ۳۰ سال از عمر این شرکت می‌گذرد و بنا داریم با برنامه‌ریزی‌هایی متفاوت و ایده‌هایی تازه، از حمل‌ونقلی سنتی تغییر موضع داده و یک سیستم حمل‌ونقل مدرن را رقم بزنیم.

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکا فولاد افزود: شرکت‌های لجستیکی در دنیا اهمیت زیادی دارند و به همین خاطر در گروه توکا با تمرکز بر موضوع لجستیک، برنامه‌ریزی‌های متنوعی برای تبدیل لجستیک سنتی به لجستیکی مدرن هستیم.

وی خاطر نشان کرد: انبارداری، گمرک و حمل‌ونقل، بخشی از موضوعات لجستیکی است که امروز با توجه به آغاز بهره‌برداری از طرح‌های گروه توکا، شاهد تغییراتی قابل توجه در این زمینه هستیم. امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، شرکت حمل و نقل توکا به همراه سایر شرکت‌های فعال در زمینه حمل‌ونقل و پشتیبانی در این گروه، تحول در زمینه لجستیک را به صورت پررنگ‌تری در دستور کار خود قرار دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =