• ۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
  • کد خبر: 31628
  • readingTime: ۱ دقیقه
بصیرت

قدرت تشخیص حقیقت، روشنگری و دفاع از حق همراه با نگاه سیاسی عمیق ازجمله شاخص‌های انسان مؤمن و انقلابی است و در شرایط کنونی که هجمه‌های اقتصادی و روانی بسیاری علیه ملت ایران از سوی معاندان کشور در جریان است، بصیرت و بینش واقع‌گرایانه در جامعه، بهترین بستر برای مقابله با شبهه‌افکنی‌ها و هنجارشکنی‌هاست.

پایگاه خبری تحلیلی ایراسین: آرمان‌خواهی، ژرف‌نگری و حقیقت‌طلبی، از جمله خصایص افراد بابصیرت است. این ویژگی از ایمانی قوی سرچشمه می‌گیرد و کسی که واجد آن است با انتخاب مسیر صحیح و مجاهدت برای دفاع از منافع ملت، با رصد دقیق و لحظه‌ای رویدادها، شیوه‌های تخریبی را به‌درستی می‌شناسد و با قدرت تحلیل و پایش خود، هنجار و ناهنجار را به‌درستی تمیز می‌دهد.

یک فرد انقلابی بابصیرت همواره دارای اراده لازم برای مبارزه با فقر و فساد و تبعیض و بی‌عدالتی است، با عقلانیت و خردورزی و دین‌مداری در راه اصلاح جامعه قدم برمی‌دارد و با الزام به قانون، ضمن دوری از رفتارهای هیجانی برای ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه تلاش می‌کند و با دشمن‌شناسی در برهه‌های حساس تاریخی، ترفندها و روش‌های تضعیف نظام سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور را شناسایی و خود را برای روشنگری، تبیین و مواجهه با تحرکات و فتنه‌ها آماده می‌کند.

در وضعیتی که نظام سلطه و دولت‌های غربی با تمام توان سیاسی، اقتصادی و اجتماعی خود کمر همت به تضعیف ایران بسته‌اند و از هر راهی برای تضعیف روحیه و تحقیر ملت ایران بهره می‌جویند و احساسات، عواطف، هنجارها، ارزش‌ها و باورهای جامعه را جریحه‌دار می‌کنند، داشتن بصیرت یکی از مهم‌ترین راهبردهای نظری و عملی برای مقابله با تهاجم است و در این راه، نظریات فقهی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، نقشه راه و چراغ روشنی در مسیر پرفرازونشیب ایران عزیز در شرایط کنونی است.

در چنین شرایطی که کشور عزیزمان به‌منظور دست‌یابی به اقتدار فزاینده و توسعه و شکوفایی، بیش از هر زمان دیگر به انسجام و همدلی نیاز دارد، لزوم بصیرت‌افزایی بیش‌ازپیش احساس می‌شود و ازآنجاکه تولید یکی از پایه‌های قوام و دوام نظام اقتصادی و سیاسی است، صنعتگران کشور و مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه با بصیرت و آگاهی، ضمن الزام به ارزش‌ها و حفاظت و حراست از آرمان‌های انقلاب، اهتمام خود را در راه ارتقای جایگاه و منزلت ایران اسلامی به کار بسته‌اند و توفیق این جهادگران عرصه صنعت در استمرار تولید و جهاد اقتصادی، نشانه‌ای از بی‌اثر بودن فشارها بر اراده ملت است.

سالروز حماسه نهم دی‌ماه، یادمان حرکت خودجوش، انقلابی و دینی ملت ایران است که نقشی تعیین‌کننده در تحکیم گفتمان انقلاب اسلامی داشته و نمادی از بصیرت مردم ایران در برهه‌های حساس تاریخی است. این روز را گرامی می‌داریم و امیدواریم با بصیرت روزافزون در راه اعتلای میهن عزیزمان گام برداریم.

محمدجواد براتی

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =