منیژه غلامرضایی ایمیدرو

مدیر زیرساخت ایمیدرو گفت: برای رفع چالش های انرژی در صنعت فولاد برنامه ریزی هایی از جمله تفاهم نامه با نیروگاه ها تا چهارسال آینده انجام شده اما در حوزه گاز نیاز به زمان بیشتری برای برنامه ریزی است.

منیژه غلامرضایی، مدیر زیرساخت ایمیدرو در حاشیه اولین همایش انرژی در صنعت فولاد در گفتگو با خبرنگار ایراسین گفت: قطعاً اگر سرمایه‌گذاری وارد صنعت فولاد می‌شود باتوجه‌به هزینه سرمایه‌گذاری در زیرساخت که بخش عمده‌ای از هزینه طرح را پوشش می‌دهد باید به انرژی‌های موردنیاز صنعت همچون آب و گاز دسترسی خوبی داشته باشد

غلامرضایی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاران در بخش فولاد عمدتاً خصوصی هستند، افزود: این سرمایه‌گذاران برای سوددهی بیشتر باید دسترسی آسان به انرژی موردنیاز را مدنظر داشته باشند.

وی اظهار کرد: سرمایه‌گذارانی که قصد ورود به این صنعت استراتژیک را دارند باید دانش و تخصص کافی در این زمینه داشته باشند.

مدیر زیرساخت ایمیدرو گفت: ما منعی برای سرمایه‌گذاران قائل نشدیم مگر اینکه دستگاه‌های تأمین‌کننده انرژی مجوزهای لازم را صادر نکنند.

غلامرضایی بیان کرد: برای رفع چالش‌های انرژی در صنعت فولاد برنامه‌ریزی‌هایی از جمله تفاهم‌نامه با نیروگاه‌ها تا چهارسال آینده انجام شده؛ اما در حوزه گاز نیاز به زمان بیشتری برای برنامه‌ریزی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =