غلامرضا سلیمی

معاون بهره برداری شرکت فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه به دنبال آموزش به موقع نیروی انسانی است و امیدوارم با برگزاری این آزمون و ورود افراد توانمند به مجموعه فولاد مبارکه شاهد پیشرفت صنعت کشورمان باشیم.

غلامرضا سلیمی، معاون بهره برداری فولاد مبارکه در حاشیه برگزاری آزمون استخدامی فولاد مبارکه در گفتگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: برگزاری این آزمون حائز اهمیت است که نیروی انسانی می‌تواند چالش‌های هر مجموعه را مدیریت کند و به همین دلیل، جذب اولیه نیروی انسانی بسیار مهم است.

سلیمی اظهار ادامه داد: فولاد مبارکه همواره در حوزه سرمایه انسانی دغدغه داشته است و هدف از برگزاری این آزمون استخدامی، جذب نیروی انسانی مناسب و کارآمد از طریق مراحل مختلف آزمون در این شرکت است.

معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه با بیان اینکه مدیران این شرکت سعی بر آموزش به موقع نیروی انسانی قبول شده در این آزمون را دارند، گفت: امیدوارم با برگزاری این آزمون و ورود افراد توانمند به مجموعه فولاد مبارکه شاهد پیشرفت صنعت کشورمان باشیم.

وی در ادامه بیان کرد: خطوط تولید ما برای شتاب بیشتر نیاز به نیروی جوان و پرانرژی دارد و با اضافه شدن افراد جدید و توانمند شاهد توسعه بیش از پیش در فولاد مبارکه خواهیم بود.

سلیمی در پایان از برگزاری شایسته این آزمون از دانشگاه صنعتی و همه همکاران فولاد مبارکه تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =