دومین کارگروه مشترک تحلیل حوادث جاده ای کشور

مدیر خدمات عمومی و امور رفاهی شرکت فولاد مبارکه دردومین جلسه کارگروه مشترک تحلیل حوادث جاده‌ای کشورگفت: فولاد مبارکه با جابجایی روزانه 23 هزار نفر دارای بزرگترین ناوگان حمل‌ونقل صنعتی کشور است. این ناوگانی بسیار ایمن بوده و فولاد مبارکه همواره تلاش کرده است در راستای افزایش کیفیت، بالاترین استانداردها را در سیستم حمل و نقل خود به خدمت بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، دومین جلسه کارگروه مشترک ترابری فولاد مبارکه و پلیس راه استان در خصوص اقدامات مثبت صورت گرفته در مجموعه ترابری شرکت فولاد مبارکه، آنالیز و تحلیل حوادث جاده‌ای در سطح کشور و تعریف اقدام اصلاحی مناسب جهت پیشگیری از حوادث مشابه، با حضور جمعی از مدیران فولاد مبارکه و فرماندهان پلیس‌راه استان اصفهان به میزبانی شرکت فولاد مبارکه برگزار شد.

در این جلسه که صادق فرخی مدیر خدمات عمومی و امور رفاهی شرکت فولاد مبارکه، اصغر زارع رئیس پلیس راه استان اصفهان، عبدالرضا میرزایی جانشین رئیس پلیس راه استان اصفهان علی قربانی رئیس ترابری و حمل‌ونقل فولاد مبارکه و محسن جانقربان مدیر پروژه ترابری سنگین فولاد مبارکه حضور داشتند حاضرین به تحلیل حوادث جاده‌ای کشور و تبادل نظر برای ایجاد اقدامات اصلاحی در این زمینه پرداختند.

ناوگان حمل‌ونقل فولاد مبارکه؛ بزرگترین ناوگان صنعتی در کشور

صادق فرخی مدیر خدمات عمومی و امور رفاهی شرکت فولاد مبارکه در مورد فعالیت‌های این شرکت در بخش ترابری اظهار کرد: فولاد مبارکه اولین ناوگان حمل‌ونقل صنعتی کشور را در تشکیل داده و با استفاده از این ناوگان، روزانه چیزی حدود 23هزار نفر از کارکنان خود را به مقصد کارخانه و بالعکس جابجا می‌کند. این در حالی است که ناوگان حمل‌ونقل فولاد مبارکه ناوگانی بسیار ایمن است و در راستای افزایش کیفیت همواره در تلاش بوده تا بالاترین استانداردها را به‌کار بگیرد.

وی افزود: ناوگان حمل‌ونقل فولاد مبارکه افتخار دارد در ایامی نظیر اربعین، در خدمت زائرین استان باشد و نقشی تعیین‌کننده را با همکاری اداره راهداری و پلیس‌راه کشور و استان برای حمل‌ونقل زائران انجام دهد. همچنین واحد ترابری و حمل‌ونقل این شرکت امسال به لطف خدا و با همراهی کارکنان زحمتکش خود توانست با استفاده از 800 دستگاه اتوبوس که در ناوگان حمل‌ونقل فولاد مبارکه برای جابجایی کارکنان این شرکت انجام می‌شود؛ به مدت یک هفته، به زائرین عزیز خدمت‌رسانی کند.

مدیر خدمات عمومی و امور رفاهی شرکت فولاد مبارکه خاطر نشان کرد: رانندگان، ناظرین، کادر اجرایی پروژه‌های ترابری و دیگر همکاران ما در واحد ترابری در طول سال زحمت‌های زیادی را برای محقق شدن یک حمل‌ونقل ایمن انجام می‌دهند که به همین خاطر روز حمل‌ونقل را به همه این عزیزان و دیگر فعالین صنعت حمل‌ونقل کشور تبریک عرض می‌کنم.

فولاد مبارکه؛ الگویی مناسب در زمینه حمل‌ونقل سنگین در کشور

اصغر زارع رئیس پلیس راه استان اصفهان نیز در این برنامه ضمن تشریح آخرین حوادث جاده‌ای در کشور استان اظهار کرد: فولاد مبارکه ترددهای زیادی را در طول روز به ثبت می‌رساند که این ترددها بسیار منظم و ایمن بوده و به همین دلیل از همه دست‌اندرکاران حوزه حمل‌ونقل در این شرکت تشکر می‌کنم.

وی گفت: فولاد مبارکه در بسیاری از زمینه‌ها به‌ویژه در بحث تولید همواره پیشتاز بوده و خدمات زیادی را به کشور انجام داده است. در زمینه ترابری و حمل‌ونقل نیز اقدامات نوآورانه و خلاقانه‌ای را انجام داده که به یکی از این اقدامات تشکیل این کارگروه است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان تأکید کرد: همه این اقدامات باید به عنوان الگویی برای دیگر شرکت‌ها و صنایع ارائه شده و در استان‌های دیگر پیاده‌سازی گردد تا شاهد افزایش ایمنی در حمل‌ونقل جاده‌ای کشور باشیم.

شبیه‌سازی کامپیوتری حوادث کشور؛ اقدامی مؤثر برای کاهش تصادفات

عبدالرضا میرزایی جانشین رئیس پلیس راه استان اصفهان در دومین کارگروه مشترک تحلیل حوادث جاده‌ای کشور ضمن ارائه گزارشی از اقدامات مشترک انجام شده با واحد ترابری و حمل‌نقل فولاد مبارکه گفت: تحلیل حوادث جاده‌ای اقدامی بسیار ارزشمند است که به ابتکار مدیران ترابری فولاد مبارکه و با استفاده از شبیه‌سازی کامپیوتری انجام می‌شود و این اقدام می‌تواند به افزایش ایمنی و کاهش حوادث جاده‌ای کمک زیادی کند.

وی افزود: پلیس‌راه استان همکاری خوبی را با فولاد مبارکه در زمینه حمل‌ونقل و ترابری دارد و این شرکت در راستای فرهنگ‌سازی در این زمینه علاوه بر آموزش به رانندگان و کارکنان، همایش‌هایی را در سطح استان برگزار خواهد کرد که مجموعه این اقدامات جای تقدیر و تشکر دارد.

نوسازی و ارتقاء مدل ناوگان خودرویی؛ بسترساز افزایش ایمنی در حمل‌ونقل

علی قربانی رئیس ترابری و حمل‌ونقل فولاد مبارکه نیز در ادامه این نشست اظهار کرد: کارگروه مشترک تحلیل حوادث جاده‌ای کشور که ایده آن توسط واحد ترابری و حمل‌ونقل فولاد مبارکه مطرح شد، گامی مؤثر برای افزایش ایمنی حمل‌ونقل در سطح استان است.

وی افزود: با تحلیل این حوادث در جلساتی که فرماندهان پلیس‌راه استان اصفهان نیز حضور دارند اقدامات اصلاحی برای واحد ترابری و حمل‌ونقل فولاد مبارکه طراحی شده و پلیس‌راه استان نیز این اقدامات را برای جلوگیری از بروز حوادث مشابه، به‌کار می‌بندد.

رئیس ترابری و حمل‌ونقل فولاد مبارکه خاطر نشان کرد: فولاد مبارکه همواره در صدد افزایش ایمنی ناوگان حمل‌ونقل خود بوده و در این راستا اقدامات زیادی را انجام داده است که به طور مثال در زمینه ترابری سبک، اقدام به نوسازی 100 دستگاه از خودروهای ناوگان نموده است.

برگزاری کلاس‌های آموزشی برای ارتقاء سطح اعضای پروژه ترابری سنگین

محسن جانقربان مدیر پروژه ترابری سنگین فولاد مبارکه در ادامه این نشست اظهار کرد: فولاد مبارکه بزرگترین ناوگان حمل‌ونقل صنعتی در کشور را داراست که علاوه بر رانندگان، افراد زیادی در موفقیت‌های آن مؤثر هستند.

وی گفت: کادر اجرایی پروژه ترابری سنگین یکی از عوامل تأثیرگذار در تحقق حمل‌ونقلی ایمن در این ناوگان هستند که با برنامه‌ریزی و اقدامات دقیق تلاش می‌کنند تا برنامه تولید در فولاد مبارکه به بهترین نحو پشتیبانی شود.

مدیر پروژه ترابری سنگین فولاد مبارکه تصریح کرد: یکی از برنامه‌های مهم برای ارتقاء سطح اعضای این پروژه، برگزاری کلاس‌های آموزشی است که طبق برآوردهای انجام شده، این آموزش‌ها نقش مهمی را در ارتقاء سطح ناوگان ترابری فولاد مبارکه داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =